Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Frida - 28 februari 2008 22:22

Huvudvärken sitter i sig ännu efter tröttheten som blev i natt.

Men ska snart lägga sig under täcker och slå på en film eller sova på en gång. =)


Imorgon ska jag försöka få bort bläcket på mitt golv i sovrummet.

Har inte lyckats ännu=(

Så är det någon som har något bra tips på hur man får bort bläck på en kork/plast matta så tar jag gärna emot dem.

Farmor var och köpte någon svamp med något medel i på färg handeln så vi får väl se om den funkar, det står att det ska göra det iallafall.


Imorgon ska jag försöka hitta på något trevligt, kankse gå ut och gå en timme eller två om vädret tillåter.

Eller fara iväg till badhuset och simma lite som inte har blivit av på flera dagar eftersom det har varit en del.

Jobb, sjuk dotter och lite andra saker som man måste stå i.


Hoppas verkligen att lördagen blir av som det är tänkt.

Skulle vara hur roligt som helst och göra något.

Det var ett tag sedan det också men har inte kännt att jag behövt heller men nu är jag riktigt sugen på att umgås med människor jag tycker om och har trevligt med.


Nej nu ska jag vänta på ett telefon samtal och sedan blir det sängen.


God natt

Av Frida - 28 februari 2008 09:59

Nu är Alicia sjuk igen.

Hann vara på dagis en dag sedan var febern åter tillbaka med en topp på över 39 grader och en hosta som är av dess like.

Skulle jobba idag men eftersom min kära dotter vaknade 08.00 i går morse och sov ingenting på dagis och somnade vid 20.00 igår kväll och sov en timme coh sedan var hon vaken fram till 04.00 i natt.

Hvaligen min lill tjej vad jag är less på att se henne dålig ofta och då menar jag ofta.

Men jag ska väl ta kontakt med läkaren igen om inte febern går ner.

Ännu har honinte fått tagit sinspruta för hon har juinte blivit frisk.=(


Nej nu ska jag försöka betla lite räkningar sedan är det inte så mycket mer att göra idag mer än att vila.

Höres sedan kanske,

Ovido - Quiz & Flashcards