Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Frida - 17 februari 2008 23:11

Nu är kvällen kommen igen.

Vissa dagar bara rusar förbi en.

Idag for jag ut till syrran en snabb sväng och vi tog en promenad upp till mamma och hälsade på där även en väldigt snabb sväng.

Min morfar var där så det var ju lite trevligt att för ovanlighetens skull få träffa honom.

Imorgon är det Måndag vilket då innebär att det är en dag som min farmor alltid kommer hit på förmiddagen.=)

Blir pannkaka till lunch då:D


Ikväll har jag kollar på andra avenyn klockan 20.00 som nog alla vet är jag helt besatt av detta program som igentligen är en hattigt och långdragen serie=)

Men jag vill bara se mer så det gör ingenting att det är lite långdraget=p

Nu väntar måndagens och tisdagens avsnitt på internet.

jag kan inte vänta tills imorgon=)

Varje söndag innebär det 3 avsnitt då Frida absolut inte svarar i telefonen eller på mess, helt bänkad=)


Lyckan har anlännt till mig, jag är helt upp över öronen förälskad i dig.

Allt känns så underbart bra.

Jag ler riktiga leenden nu och ingen falsk mask är på dragen.

En sak är det bara som behöver lösas och det vet du också.

I Love you!!!


Nu tillbaka till min enormt tråkiga blogg ikväll (i huvudtaget för vissa kankse men behöver inte läsa om det inte passa)  =)

Nu har jag massa projekt på gång här hemma, jag ska ha det så fint innan det är klart.

JAg verkligen njuter av detta nu.

Roligt att pyssla och dona på....synd man intekan shoppa lös där efter också=)


Nej du gumman vi kommer nog aldrig förstå oss på det jag berättade för dig förut, jag kan inte mer än säga att världen är sjuk.


Nu måste jag gå vidare och ringa till min vän Emma och höra hur det står till med henne och självklart bebben i magen.

Kommer bli riktigt avundsjuk när jag får smeka bebbe mage i mars och förhoppningsvis känna sparkar.


För F*n kvinna väx upp och inse att de beter dig som en liten flicka som nyss börjat 4.

Du är patetisk!!!


God natt mina vänner

Av Frida - 17 februari 2008 09:08

Hejsan

Nu sitter man i sofan och kollar på Nicke Nyfiken med lill gumman min.

Hon älskar att se på film.

Trött är jag idag men snart ska jag också få sova det är bara någon dag kvar nu=)

kommer kännas riktigt bra den dagen=)

Ska bli skönt=)

Undra vad dagen har att erbjuda idag då?

Kanske ska träffa mamma, hoppas på det har ju inte träffat mamma på flera dagar och jag är verkligen mamma kär.

Älskar min mamma så himla mycket.

Ska blir trevligt och höra hur hon hade det på båten också.

 Ja jag ska nog ta och ringa henne och kolla om hon har dagen planerad eller om hon vill träffa oss=)

På återseende.



Ovido - Quiz & Flashcards