Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Frida - 13 februari 2008 22:35

.....mer & åter met irriterad!

Undanflykter som inte håller änns två timmar.

Sitta och redovisa saker för mig som om jag inte är vuxen nog till att fatta mina egna beslut.

Ditt sätt till att vara får mig att spy flera gånger och och restrerande tid spyr jag galla i resten av mitt liv.

Fy *** för sådana som dig alltså.

Har inte trott på människor förut men h-Vete att man ibland ska lyssna och göra vad som sägs.

Usch vad trött jag är på att ta emot och ta emot och inte ger jag tillbaka heller.

Men jag har gett upp med sånt tjaffs.

Ja jag orkar inte men du är hemsk!!!!

Ja precis just DU!

Tänk på vad du säger, pratar om, gör och alla vad det innebär i framtiden om du vill fortsätta din vandrings väg med vänner vid din sida.

Jag har tröttnat mycket nu.


Ikväll har man varit och simmat en stund.

Härligt....

Blev bara en snabbis men det är bättre än ingenting alls tycker jag då.


Imorgon ska jag iväg på någonting kl: 10.30 men vill inte avslöja något än...

Det ska bli mycket spännande och höra vad hon säger iallafall:)


Måste verkligen ta tag i min lägenhet, den är så J***a stökig alltså.

Men det är ju fort gjort någon kväll.


Nej nu ska jag hämta andan för jag kokar verkligen i huvudet men fryser ihjäl om kroppen!


Vad gör man när man känner att vänner sviker???

Trodde det var bättre att ha få sanna vänner en flera falska...

Men det kanske är närman ha fler vänner som ingen är falsk?

Ja jag vet inte alls jag....

Less är jag iallfall..


Vill på Winnerbäck i augusti men hur fasiken ska jag göra när jag inte har råd att införskaffa mig biljetten fören i april och då är dom garanteratslut.

Lite pengar men mycket närman har det sättet man måste leva efter.

FAN!


*Du och jag i soffan till winnerbäck*

Av Frida - 13 februari 2008 08:49

God morgon

Här sitter man i soffan och kollar på Håkan Bråkan och Josef med Alicia=)

Alicia vaknade 07.30 klev ner från sängen och började leka på rummet.

När klockan var 08.00 låg jag fortfarande i sängen och kikade på henne och blundade till (inte sov) då kom Alicia på en gång och sa till mig:

-"Mamma inte hova"= Mamma inte sova (om ingen förstod det:P)

Och lill fingret får vi inte glömma att hon satt upp motmig :)

Älskar min "bebis"......hon är bra stor nu alltså, tiden går så himla fort.


Idag ska jag nog inte göra allt för mycket.

Ska nog ringa till min mamma och fråga vad hon gör men jag tror att hon ska jobba i kväll.

Min syster har jag inte träffat på länge heller men de är ju så att nu kommer hon ju mest sova hela dagarna när hon har fått en natt tj'änst.


Nej plikten kalllar....

På återseende!



( Upp piggande video)

Ovido - Quiz & Flashcards