Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Frida - 19 februari 2008 17:39

Ja just nu ligger jag i soffan med Alicia och myser, mycker härligt efter att ha saknat henne hela natten.

Jag är van att hon kommer över till mig på natten och vill sova med mig.

I natt fick man varken sova med henne eller gå in till henne och pussa henne på pannan innan en annan gick och lade sig=(

Men imorse när jag kom hem så var hon vaken och kollade på teletubbies=)

Snusade på henne en stund sedan var det dags för dagis för hennes del.

Sedan så gick jag och la mig och sov lääääänge....

Mycket skönt,det var liksom inte så mycket sömn före man gick utoch jobbade,klev upp sju på morgonen och somnade en timme mitt pådagen och gick ut och jobba till 07.30 i morse.


Nu har vi ätit middag för en liten stund sedan och det behövdes...=)


Nej nu ska jag umgås med min älskling sedan så återstår två nätter till.

Ryktas även om en inskolning dag och kväll där också.

Sedan får vi se hur det blir med inskolning på ett annat ställe.

Har även ett till ställe som behöver folk så kankse en inskolning där också är aktuell=)

Ja det verkar bli lite bättre iallafall.

Man hoppas på att framtiden ser ljus ut så att man kan må gott..


Ha en bra natt!


Av Frida - 19 februari 2008 02:27

Ja precis som jag skrev i rubriken så är det lugnt ännu, inte så trött just nu men det känns att man sovit bara en timme på dagen.

Försökte verkligen somna om efter att jag fått veta att jag skulle ut och jobba i natt men hann inte riktigt med mig innan det var dags att fara.

Känns rätt skönt att få vidga sig och vara på ett annat ställe.

Kanske får jobba lite mera då=)

Men jag saknar själv klart mina arbetskollegor på natten i timrå det är liksom lite annorlunda, där sitter man och pratar sammtidigt som man vissa nätter kan vara helt tyst...skratta och har det mycket trevligt medan här är det inte alls samma stämmning.

Men det ska säkert gå bra.

Man är ju bara en på natten här egentligen men jag är x-tra insatt i tre nätter nu bara.

Verkar även som att en inskolning på mig verkar aktuell sedan så då blir det möjligen någon natt framöver som man sitter helt själv men det går nog väldigt bra ändå, man kan ju syssel sätta sig med saker....

Det verkar ändå som att det är ett väldigt lugnt ställe på natten här vilket kan både vara positivt och negativt. =)

Nej nog om detta så nu ska jag gå och dricka en kopp te och ta en macka sedan blir det lite tv tittande.

Nu är det bara 5 timmars arbete kvar.


Hoppas ni sover gott där hemma nu.


*saknar er*

Ovido - Quiz & Flashcards