Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Frida - 14 februari 2008 23:04

Jag kommer aldrig sluta förvånas på människor.

Är det inte den ena är det den andra.

Och dig börjar jag bli riktigt less på faktiskt.

Förstår inte du att du inte är bättre än alla andra?

Det verkar inte som så iallafall för då borde du tagga ner lite och inse att man kan inte gå på som en stridsvagn och tro att man är perfekt jämnt.

Usch vad trött jag blir.

 Slut pratat om detta blir bara ännu mer argare här i soffan då så det slutar väl med att man inte har någon soffa kvar tillslut.


Vart håller världen på att ta vägen?

Kan någon ge mig ett svar på det!

Människor i äldre åldrar tror att dom är ca12-15 år och ska börja utforska vad livet innebär.

Detta är sjuk.

Fick ett mess för någon natt sedan och det var det värsta jag någonsin skådat.

OCh sedan ska man ljuga om det också...

Hemskt hur det är....

Att man inte tror att andra pratar med varandra, hur trångsynt får man vara?

JA jag orkar inte engagera mig i det där heller.


Men jag känner att jag måste bara skriva av mig lite ibland.

Har rätt mycket annat jag skulle vilja skriva av mig men det får jag nog skriva någon annanstans för här vill jag inte skriva allt.


Till några glada saker.

Alicia pratar för fullt nu, kommer nytt varje dag tycker jag, det händer något hela tiden och jag blir lycklig att få se henne växa upp och bli den underbaraste jag någonsin skådat.

Vissa dagar känner man att man inteorkarmen då är det bara att tänka positivt och se att dom gör ju en lyckligast av allt.

Men alla föräldrar är någon gång trött och slut...

Tycker att det har gått så fort från det att säga mamma och pappa enbart till att sätta ihop meningar som hon faktiskt gör nu.

Men mycket mer kommerdet att bli för fullt ut kan hon ju inte direkt...

Ibland surrar hon på som att man skulle förstå henne men igentligen fattar man just då ingenting=)

UnderBar är hon ändå min alldeles egna lilla prinsessa!


Har fått en nyhet idag som verkar ganska lovande.

Vill intesäga något här ännu fören allt är klart.

Man vidgar sina vyer iallafall får jag hoppas.

*Önskar mig själv lycka till*


dags för att undersöka allt trevligt nu....

på återseende

God natt



Av Frida - 14 februari 2008 09:38

....att bege sig...ska vara i timrå halv elva.

Funderar på att åka och träna en stund efter att jag har varit i centrumhuset.

Man kan ju inte vänta på andra=)


Nej nu måste jag göra mig klar för det är som sagt snart dags.


Minnen!!!!!!!!!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards