Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Frida - 15 februari 2008 23:19

varför var jag så dum och trodde att någon skulle förstå?

Jag har direkt inte gjort något fel.

Ja nu ska jag försöka sova iallafall är så less på vissa människor så det finns inte.

Försök förstå istället för att bete er som ett svin!

Lite komiskt i det hela att vissa tar chansen skapligt stor när man väl får den.

Av Frida - 15 februari 2008 22:33

Jag orkar inte med denna värld alltså.

Men ikväll var det en trevlig känsla,halvspänd för att inte säga något eller fråga något.

Som sagt kan jag inte dölja hela tiden men vad ska jag göra.

Det kan ju bli sura miner från vissa om jag säger något.

Men jag känner att jag måste reda ut detta och få ett slut på alla mina känslor och tankar.

Men som sagt känndes mycket bra idag.

Tycker ju om den människan väldigt mycket igentligen men när man får sådana här saker så stoppar det en på något sätt.

JOBBIGT!!!!

Vi har haft mycket skoj ihop, alltid kunnat åka och dricka kaffe och åkt till stockholm tillsammans två gånger och haft hur mysigt somhelst.

Skulle vilja fara på en sådan tripp igen med henne eller gå ut och äta eller hitta på något annat för att finna tillbaka till henne.

Men jag måste få hjälp på vägen med att lösa detta..

Jag hoppas att du hjälper mig för jag tycker att det är din plikt.

Men jag vill bara att allt ska bli bra, för jag trivs ju uppenbarligen med dig och det vet vi ju bådamen jag vill ha tillbaka känslan jag hade förut, att allt funkade.

Ska jag bära och bära så kommer det inte bli bra till slut.

Tyvärr men du måste förstå vad det är jag menar.

Sätt dig själv in i min situation.


Jag vill ha allt tillbaka!!!

Allt det trevliga inte detta då man gruvar sig i mellan åt.....

Av Frida - 15 februari 2008 09:49

Ja nu har man varit vaken i 2,5 timme...

Trött känner jag mig idag eller lite skallebank.

Sitter just nu och funderar på vad man ska hitta på idag.

Blir nog inge bad eller jag vet inte har intebestämmt mig ännu.


Kallt som fasiken ute....=(


Idag åker min mamma bort och vad ska jag göra utan henne nu då?

Låter som hon ska vara borta i flera månader men hon ska faktiskt bara vara borta i två dygn=)

Så är det när man pratar med mamma flera gånger omdagen så känns det som detär evigheter när det är inget alls på två dygn.


Nej nu ska jag kika vidare på filmen som min kära dotter har fått som favorit nu.

Det är perioder med filmer.

A-Mamma,bäsa! (mamma bebisen)

F-ska du se bebisen?

A-"nickar" och säger ett skarpt JA!


Underbara unge!


Håkan Bråkan och Josef är det som gäller nu,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards