Direktlänk till inlägg 9 oktober 2008

Jobb

Av Frida - 9 oktober 2008 01:23

Ja idag har jag jobbat och jag kan säga att jag har inte psyke till någonting längre.

Jag orkar verkligen inte med mig själv och massa andra saker.

På fredag ska jag jobba natt och det ska bli hur skönt som helst.

Jag orkar inte med saker och ting längre.

Och detta att alla tror att man mår så bra fast att dom vet att jag gör det inte egentligen.

Men varför spela dum och slänga ur sig massa dåliga meningar i stället för att bara vara som vanligt?

Jag gör mig själv illa på ett väldigt anonymt sätt men jag klarar verkligen inte mycket mer snart.

När ska jag/vi få lugn och ro?

Sedan är det absolut inte positivt att en människa sitter på min näthinna och trycker varenda dag, hon skadar mig hela tiden och då finns hon inte änns i min närhet så men hon tillbringar än då sin vardag här på något vis.

Släpp taget!!!

Sedan hoppas jag att vissa förstår snart att det är känsligt för mig!!!

Tårar, tårar och åter tårar.

Jag orkar inte med att ständigt gå och vara orolig och allt vad det innebär i mitt liv nu förtiden.

Denna jävla mage som jag lever med då?

Nu har jag ständigt kramper och mår illa.................trött på allt!

 Nu blir det mycket samma samma samma men vad ska jag göra?

Jag skriver och skriver och allt detta för enbart mig själv.


Liv rädd för döden.....ja det är precis det jag är.

Skulle jag dö så vill jag enbart ha röda rosor på min begravning, en vit vacker kista och massa underbara människor vid in sida.

Men har ju även en önskan på att vissa som gjort mig väldgt väldigt illa under vissa månader inte ska släppas in i min närhet när jag ska få lgn och ro. Har jag inte kunnat fått vara i fred förr (innan dödsbädden) så vill jag åtminstone vara i fred och ha lugn och ro när jag ska flyga iväg.


Men gud så jag pratar men jag skriver bara min känsla just nu.


T.M Försvinner du inte ur mitt huvud som den parasit du är så kommer jag snart inte klara av att bita ihop i alla lägen jag gör idag.

Jag orkar inte leva i denna bubbla av tankar och massa mer saker längre.

Det tar knäcken på mig, ännu er än vad det redan gjort.

Var glad för det du har och se till att inte skada andra i stället.

Det är just det du gör nu, trots att du/ni verkar tro att det bara är för stunden.

Men en vacker dag så kommer samvetet i kapp och tänk steget längre, hur skulle du känna om du blev utsatt för det du utsätter andra för nu?!

Det värsta är att du/ni inte vet hur fasiken det känns, skrattar ungefär åt det och fortsätter leva på samma vis som förut.

Varför lyssnar man inte på andra, eller är det bara att rösten som säger dess känslor som styr kroppen inte är för tydlig??

Ja jag vet inte men just nu är det bara för mycket när jag har så himla mycket annat att tänka på.


Nej sängen väntar om jag nu tar mig till den medtanke på att min huvudvärk blir bara värre och värre....

Hoppas på mer  sömn i natt än vad jag fick söndag och måndag.


Älskar Alicia mest av allt!!!


God natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards