Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Frida - 13 oktober 2008 18:33

Ja nu har det hänt rätt mycket....

Både postiva och negativa saker.

Fredagen jobbade jag och låg på hel spänn hela tiden men de är nog ganska naturligt för att vara första natten.

Lördagen var på vi på Shaigon (eller hur det stavas) vi var femton stycken som var där och åt sedan blev det liten fest på ön.

Sedan begav jag mg till timrå och där var det trevligt.

Igår var jag bara hemma.....tog det lugnt och så där.


Idag har jag vart till farmor och hälsat på sedan for v hem där jag gjorde lättsamt för mig och donade till tacos till middag.


Nu stter jag och ska snart lägga Alicia gumman som ska på dagis imorgon och sedan ska jag vänta på att Danel kommer hem för då ska jag åka och kolla läget hos L.....


Jag har verkligen upplevt något positivt i helgen känndes som en piff på min vardag,,,,,=)

Tackar jag för......=)


Nej som sagt dags att duscha lill tjejen snart....

Skrver mer snart....

Har som sagt inte skrvit så ofta..


Anki skulle ni köpa overallen?

ni kan få köpa den för 600?


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards