Direktlänk till inlägg 6 oktober 2008

Helgen är nu över....

Av Frida - 6 oktober 2008 00:22

Fredagen: Barnvakt till min systers två döttrar Meja på 2 år och Ida på 7 år.

Åhh herregud vilken dag/kväll/natt.

Aldrig mer barnvakt så länge renovering är i högsta grad i detta hus.

Den ena vaknade efter den andra, klockan 04.21 dundrade Alicia ner i golvet, väckte därmed Meja (som i övrigt oanikskrikit ett x antal gånger och äntligen somnat in djupt) Meja väcker där med ida i sin roliga ordning och sedan är det kaos=) lyckas få Meja att somna men då är Alicia helt galen och bara skriker och grinar och vill verkligen inte somna om.

Men efter många turer lyckas vi somna om.

Klockan sex var det dags igen för 10 gången? eller kändes iallafall som då...en femte kanske det var.....

Men somnad åter igen om och sov till halv åtta...


Lördag: syster och fredrik kom och hämta barnen och vi bjöd på lunch.

Efter lunchen var in tryckt i magen så begav dom sig hem och vi alla gick och la oss och sov middag men tanke på att Alicia skulle få följa med sin pappa på innebandy match (farmor även) och sedan hockey med farmor och pappa så behövde hon få sömn.

Själv så åkte jag till timrå och såg hockeyn tillsammans med Anja på olearys och sedan så slutade det med att jag stannade kvar där och hade enort trevligt, ca 300 inlösta personer i lilla timrå var det och det säger ju sig själv, det var ett bra drag där och mycket trevligt som sagt.


Söndag: käkat middag på olearys tillsammans med Daniel och Alicia sedan har man varit hemma och kollat lite på tv och så där då.

Nu har jag suttit i telefonen en bra stund och surrat och nu så ska jag snart krypa ner i sängen och läsa min nya bok.....mycket bra.....rekommenderar lotta thells böcker.


Imorgon väntar det ett stads besök med min kusin som ska innhandla lite saker och en fika kanske vi hinner klämma in.

Sedan blir det till att möta upp pappa i timrå vid halv sex för då ska vi till min bror som fyller år.


Nej dags för sängen......


*LER STORT*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards