Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Frida - 1 oktober 2008 00:06

Man sover inte på nätterna, oron är i högnivå dygnet runt.

Mardrömmarna avlöser varandra hela tiden,men det konstiga är att det är samma huvudroll i varje dröm.

Varför kan inte bara detta försvinna?

jag orkar inte vakna med tårar på kinden efter att ha gråtit i sömnen och att försöka vara så tyst som möjligt när man vaknar och nästintill hyperventilerar av dessa fruktansvärda drömmar som besöker mig varje natt, orkar inte leva i ständiga tankar om dessa drömmar ska för evigt hålla mig trogen på natten , orkar inte sminka på mig ett leende varje dag, jag orkar verkligen ingenting mera nu.

Snälla kan någon nypa mig riktigt hårt och berätta att detta var en långdragen dröm som jag vaknat upp ur. SNÄLLA!!!

Detta sömn problem leder till att jag har nu somnat två dagar i rad på eftermiddagen och vill helst inte vakna igen fören nästa dag, så otroligt trött i huvudet och kroppen.....


Nu ligger jag hemma i soffan och ska snart lägga mig i sängen, kommer somna som en stock på en gång  med lite hjälp, sedan så kommer jag vakna och ha samma visa i natt igen.

Hopper finns ju att det inte ska vara så men det börjar bli en vardag för mig, jag blir van det mer och mer för varje dag som går.


Idag har jag varit med min mamma och syster en sväng på birsta.

Sökte en jacka till Alicia men fann ingen som föll mig i smaken tyvärr.

Bara till att fortsätta leta vidare....

Sedan åkte jag hem och som sagt somnade på soffan.

Blev väckt klockan fyra, då blev det mat och sedan hem och myste med lill flisan i soffan.

Vid halv åtta tiden begav jag mig till timrå där jag träffade Anja på olearys en stund, drack en cola och sedan så åkte jag hem när hockeyn var slut.

Har inte gjort många knop sedan dess.


Imorgon ska jag på hårlinjen sedan ska jag hem till min mamma och hjälpa henne.

Ringa på vårdcentralen och hoppas på att jobb dyker upp sedan.

Sedan händer inte mycket mer än så.....

Nej dags att lägga igen de blå och leva på hoppet...


God natt och sov gott med er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards