Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Frida - 18 februari 2008 20:23

Hejsan

Idag har som sagt farmor varot här.

Men min systeroch fredrik komockså ut så vi satt fyra st plus lill gumman och åt pannkaka som farmor flitigt stod och stekte...=)

Hon blev lite stressad för vi slängde i oss=)

Men hon klarade det=)


Har även varit in till nacksta en sväng på eftermiddagen och köpte en sak till bilen

sedan så varvi på Mc Donald och sedan begav vi oss till Birsta en sväng.


Åter hemma så blev det bad för alicia och en dusch för mig, gröt och sängen för hennes del.

Dagis väntar på henneimorgon efter tre veckor.


Dags för att åka och arbeta, har tre nätter nu.........*bra*


Av Frida - 18 februari 2008 09:48

Ja klockan 07.00 så klev lilla damen upp.

Och trött var jag...

Men vi gick in till hennes rum och satt på "Håkan Bråkan och Josef","bäsa" på alicias språk eftersom det är en bebis i filmen=)


Nu har vi ätit gröt och sitter och väntar på att min farmor ska komma hit.

Får se om även min syster kommer en stund innan hon ska hämta mejsan....


Nej nu är det dags att göra något nytta här hemma...

Ha de fint

Ovido - Quiz & Flashcards