Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Frida - 10 februari 2008 10:10

God Morgon!

Nu har man nyss klivit upp ur sängen, Alicia vaknade 06.30 och grät hejdlöst. Fick henne att somna om vilket blev resultatet att vi klev upp nu.

Men de är skönt att sova en stund....=)


Igår åkte jag till mamma vid halv elva tiden på förmiddagen och åt lunch där och bara umgicks med min underbara mamma.

Sedan så kom "Nenne" hem vilket gjorde min lilla tjej super lycklig,hon älskar honom=)

Dom busade en stund sedan begav jag och Alicia oss hemöver.

Hämtade Daniel i Bergeforsen sedan så for vi till Timrå för att äta en god middag hos Tony och Kia....*Tack*

 Väl hemma klockan 20.00 så fick alicia leka lite hemma,tycker det är hemskt att slänga dom i säng detförsta man gör när man kommer hem så hon fick vara vaken till 20.30 sedan väntade säng för henne.

När hon hade somnat så la jag mig på soffan och kikade på tv:n Men 21.35 på Titanic började så slogs mina ögon igen  mot min vilja och vaknade åter 22.59


Idag ska vi åka och hälsa på Charlotte (min kusin) och Jörgen som har köpt hus catio minuter ifrån mig.

Det ska bli roligt och se,min mamma har sagt att det är så himla fint.

Jag har inte varit dit fast att dom bott där ett bra tag.

Men bättre sent än aldrig!=)


Vissa människor förstår jag mig bara inte på!

Detär riktigt störande att ni bete er som ni gör ibland.

Men jag orkarinte hållapåoch tjaffsa ni borde själv veta saker som ni kunde gjort annorlunda eller fel själva...

Ja jag vet inte alls jag men fundersam blirman iallafall.

Jag säger bara att som man behandlar andra vill man bli behandlad själv.


Nej nu blir det lite lek men min lilla tös sedan ska jag snart göra lunch och fara.


Hade


Ovido - Quiz & Flashcards