Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Frida - 20 februari 2008 03:22

....Med andra natten.

Ja som ni kan läsa själv är andra natten snart gjord=)

Känns mycket bra måste jag säga.

Får se hur mycket mer det blir sedan nu då...

Kommer ju bli inskolad natt också för nu är jag bara X-tra insatt.


Idag (d.v.s tisdag för mig) har jag inte gjort mycket.

Klev upp när Alicia kom hem från dagis var med henne en stund sedan åt vi middag, efter det myste vi på och busade lite och sedan var det strax natten för henne.

Känns lite tråkigt att man sådana här gånger "går om" sin familj.

Man hinner inte träffas så mycket.

Men på Lödag blir det en mysig dag.

Ska till skälsjön på familjedag, pimpeltävling, grillning, skoter åkning och säkerligen något mer.

Ska bli skönt måste jag säga att komma ut och göra något också.

Speciellt för lill tjejen min.


Nej nu ska jag fortsätta kolla lite på tv sedan är det dags att åka hem snart enbart 4 timmar kvar nu=)


Hade bra

Ovido - Quiz & Flashcards