Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Frida - 16 februari 2008 23:53

Vi har delat mycket tillsammans du och jag....

Bråk, tårar,glädje,sorg och en enorm lycka tillsammans.

Men har vihamnat i något så har vi alltid löst det på ett eller annat vis.

Men det är för mig äkta vänskap.

KAn man inte lösa allt från en fråga till ett stort gräl så betyder det för mig att vänskapen inte betyder ett skit.

Det jag vill säga är att jag är otroligt glad över att du kom in i mitt liv, av rena turen igentligen.

Vi hade kunnat suttit här idag utan varandra, att tänka så är inte direkt en positiv sak.

Du är ju en del av mitt liv, av min familjsliv och det är så klart att jag inte skulle vilja dra tillbaka tiden till den dagen vi inte visste någonting om varandra.

Vi kan ju tacka Alkoholen i detta läge att vi faktiskt fann varandra, massa sprit och annat gott var det den kvällen och gud vilken bra kväll och vilken god fortsättning denna kväll gjorde på mitt liv.

I och för sig tog det ett tag till efter det men hade inte den kvällen varit hade inte minafingrar flödad över tangentbordet då jag såg dig på NL...

Nog omdetta du förstår vad detärjag vill säga.

Våran vänskap är äkta och glad är jag för det.

Du betyder mycket!!!


Ikväll har jag målat lite medfinger färg med min älskade dotter, mysigt!

Eller nej!!!

Jo det var det men kladdigt.

Sedan har vi busat....

Kan säga att det växermer och mer bus i den lilla damen för varje dag som går och givetvis växer det i utvecklingen på henne också.

Jag älskar att få vara med om detta, hon är det bästa som hänt mig i mitt liv.

Nu förstår man varför änns föräldrar har varit skyddande mot en, nu vet man hur det är med känslor till sitt barn.

Något alldeles speciellt.


Du min vän.

Jag vet att du är stark.

Du klara detta, jag förstår om det känns jobbigt nu men du är en enorm tjej och du har en underbar familj, ett underbart sätt till att vara mot andra och du är en enormt bra människa i huvudtaget.

Du klara dig igenom detta, ta dig en riktig funderare på om du verkligen inte kan ge det en chans till, vill du inte så klara du dig fint ensam och det vet du också.

JAg förstår att det är tungt nu men du är som sagt en stark person.

Saknar dig men vi ses snart...

kramar i massor till dig...


Dags att ringa ett telefon samtal.

Hade fint


Höll på att glömma att jag lovade en reklam snutt kvällen till ära också.

=)


Av Frida - 16 februari 2008 10:32

Fick tillbaka kortet till tv:n i går men inte ska ni tro att det funkade merän gågra minuter.

Nu sitter jag här och har en svart bild på tv:n den där boxern/sattelit mottagraen är hemsk just nu.

JAg som hade sätt framemot att få igen den där när vi har varit utan den så länge.

Jag kunde se på massa olika kanaler ikväll tänkte jag men ack så fel jag hade.....

Men men det löser sig väl kankse,får skicka tillbaka den igen.

Nej nu ska jag snart åka och uträtta lite ärenden tror jag får se om jag tar det idag eller imorgon.

Hadebra så länge.



Pengar= Ångest

Ovido - Quiz & Flashcards