Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Frida - 8 februari 2008 08:52

God Morgon.

Nu har vi nästan nyss vaknat.

Ligger för tillfället i soffan och tittar på teletubbies.

Vilket nöje på en fredags morgon.=)


Idag ska jag försöka bli frisk först och främst sedan så ska jag nog följa med min mamma på Birsta City en sväng sedan blir det barnsjukhuset med lill tjejen skulle jag tippa på.


Nej nu ska jag kramas med min lill tjej en stund.

Hade bra


uppd:kl 16.45

Nu har man nyss kommit hem från Birsta City med mamma.

Blev inge sjukhus för oss, vi ska göra ett prov hemma och lämna inpå måndag istället bestämmde jag mig för.

Dagens saker idag blev,trosor till lill tjejen,hårfärg (måste få bort det

orange som jag har i håret) sedan blev det en baddräkt till mig lill tjej=)

Hon bara älskar att bada.

Men självhittade jag ett par hur sköna jeans som helst på espirit men usch så dyra.....=)

Men skulle vara lovely att ha dom=)

Menmen så kan det vara ibland...

Nu så ska man snartäta maten, blir fläskfilé,kroketter och bea sås idag.


Ikväll händer inte allt för mycket ska bara vara hemma.

Alicia måste ju sova snart....=) fyra timmar ungefär=)


Nej nu ska jag fortsätta med maten....

Hade bra


Ovido - Quiz & Flashcards