Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Frida - 7 februari 2008 22:17

Hej

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev.

Men det finns orsaker till också=)

Söndagen då Alicia kom hem så hann man träffa henne en stund innan jobbet ringde och behövde min hjälp.

Med glädje sa jag givetvis JA!

Tony och kia var här och käkade middag med oss så man hann ju iallafall med att göra någonting.

Sedan var det dags, dags för 10.15 timmars pass med två underbara arbetskollegor!

Jag trivs verkligen i deras sällskap måste jag säga.

När måndags morgonen kom begav jag mig hem för att sova en stund.

Sov till 12-13 tiden då jag fick främmande av min farmor som vanligt skulle steka pannkaka till lunch åt lill tjejen...varje måndag=)

Men jag är glad att jag har en farmor som inte är sjuk....en pigg och hjälpsam farmor har jag=)


Kommer inte ihåg vad måndagen fortsatte med=)


Tisdagen var jag bara hemma, började kännamig riktigt sjuk....

Idag Torsdag har det brytit ut, kroppen värker, örat värker, täppt som tusan.

Men väntar och ser om det blir bättre annars får man besöka doktor=)


Idag skulle min lill tjej fått tagit spruta men inte då, sjuk som hon alltid är så blev det inget med det eftersomspruta får dom inte ta när dom är sjuk.


Idag har jag haft en mysig dag=)

Blev bjuden på en underbart god lunch av Lisa sedan gick vi på staden en snabb sväng.

Men vi hann ju med en del=)

Träffade även nisse gubben=) *haha*


Nej nu ska man kika vidare på tv:n sedan blir det sängen och förhoppningsvis somnar man i rätt tid i natt.


Hadebra

Ovido - Quiz & Flashcards