Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Frida - 1 februari 2008 14:18

Nu ligger man på soffan och väntar på att klockan ska bli halvfyra.

Ska åka med Alex in till birsta och snoka lite i affärer.

Önskar att jag kunde klippa mig men jag har inte råd.

 Sedan så blir det väl en fika och ännu mera kika i äffärer=)


Ikväll ska jag inte göra någonting.

Ska bara vara hemma och mysa...

Imorgon åker lill tjejen till bredbyn och blir borta tills på söndags kväll.

Känns lite jobbigt men sammtidigt skönt.


Nu är jag fruktansvärt trött på andra människor,människor som ska lägga sig i mitt liv på det viset dom gör.

Vad får ni ut av detta?

Och varför ska vissa alltid tro att dom kan allt,vet allt och alltid ha rätt?

Men inse fakta ni med att ni är precis som alla andra mänskliga människor.

Ni har också brister och fel!!


Nej undra om man ska gå och göra sig klar för en eftermiddag på birsta city


Hade bra nu och så skriver jag förmodligen mera sedan.


Speciella kramar gå till två underbara människor på jobbet (ni vet vilka ni är)


Ovido - Quiz & Flashcards