Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Frida - 11 februari 2008 23:29

att må illa hela J******a tiden....

Men hoppas det går över snart.

*Blä*


Igår var jag och jobbade och det var en lugn natt faktiskt.

Mycket skönt måste jag säga när man inte mår så bra.


Sov länge idag till och från....

Detbehövdes känner mig allmännt trött och slut.

Måste kolla upp detta snart om det inte går över.


Måste säga några sista saker innan jag ska krypa ner i sängen och inta sovläge....

Har igentligen massa saker jag vill skrika ut här men jag kan inte....


Du/Ni.....Inse att ni pratar på ett sätt som man blir full i skratt av,fruktansvärt dåliga ursäkter och skit saker som säga ibland.

Trött på att lyssna och ta skit nu!

Mer Ego får man bara inte vara.

Du/ni pratar enbart om er själv vet du/ni hur irriterande det kan vara?

Börja att engagera er i andra du/ni också så kanske ni får behålla vänner.


Sedan du människa som gått och blivit osynlig,hur vore det om du tog och insåg att det är ingen hemlighet längre.

Och varför "vilja" ha det som hemlighet?

Är du inte stolt över det som infinner sig inom dina fyra väggar så tycker jag att du ska släppa det på en gång.

Går inte att ha någonting man inte trivs med.

*kan bara le stort på att jag gått längre än dig och bär huvudet högt av lycka medans du står dä  med svansen mellan benen och inser att du blev lurad själv av det spel du spelat mot alla andra. GAME OVER!*


Nej nu ska jag försöka somna med min underbara dotter.

Hon förgyller mina dagar när det är mörkt och trist i vardagen och ibland jobbiga saker som måste lösas så får hon en alltid att skratta och ändå på något konstigt sätt älska sin tillvaro (närproblemen finns)


Sedan har jag en tjej som jag funderar på vart hon tagit vägen,att flytta innebär väl inte noll kontakt.

Jag har messa och försökt flera gånger men nu är det upp till dig om du vill sumpa eller behålla.


Fasiken vad mycketmer jag vill skriva!!!

Men den dagen kommer då allt brister och den dagen lär jag höras.

Hade bra nu

God Natt

Ovido - Quiz & Flashcards