Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

Helgen

Av Frida - 25 augusti 2008 00:32

Ja vad har jag gjort i helgen då?

I Fredags jobbade jag kvällen sedan satt man enbart hemma och gjorde inte allt för mycket.

Lördag:Åkte upp till indal med Alicia och mötte upp pappa/morfar och gick runt och kollade på massa fina bilar, skulle titta på smultron och sång med Alicia men hon var inte ett dugg intresserad.

Frida var och hälsade på med Wilma och bebben i magen.

Så det var roligt att se Wilma nu när det har gått hur många månadet som helst sedan jag såg henne, undra om det inte är år till och med.

Efter det åkte jag till min kusin en sväng som bor i indal,satt på hennes gräsmattaoch surrade lite.

Åkte hem och ville hitta på något men fann ingen barnvakt så man blev hemma vid.

Daniel och B-a åkte till birsta och tittade på träffen där och kusin kom ner till mig.

Vi satt och surrade en hel del och sedan blev vi såklart sugen på mat...=)

Daniel och B-a köpte med sig Max hem och när dom väl ärhemma och vi ska till och äta så fattas det en frisco burgare och charlotte hade fått ca en matsked potatis gratäng.

Daniel galen och ringde dit,skulle få något av dom men vi får väl en kupong på en liten glass eller något....TOKIG

Efter maten åkte lottis hem och jag tog bilen till timrå och träffade någta vänner.

Stod och surrade med patten, glenn, lisa, pernilla och någon vän till henne.

Cj kom även han efter en sväng inne i stan.

När klockan slog två så hade jag varit ute i en och en halv timme då åkte jag hem och la mig i sängen och tvär dog=)

Söndag:vaknade,lagade mat, åkte och jobba...fick sluta tidigare eftersom jag jobbade med Elisabeth....=) Så då åkte jag till timrå en timme och umgicks med Lisa och Patten....


Annars då?

Jo annars är det väl som vanligt....

Mamma gråter, farmor har det jobbigt, Alicia är fortfarande dålig???

Vart ska det bära iväg med allting.

Måste ringa läkaren om Alicia och dom måste ta prover på henne.

Lill tjejen har det jobbigt...

Älskar henne mest av allt!!!

Tunga dagar och nätter för en annan med tanke på allt skit som sker runt en.

Mamma har i och för sig kommit hem från sjukhuset på en kort visit tror jag.

Hon mår inte bra vilket innebär att hon måste läggas in igen säkert.

Jag orkar verkligen snart inge mer och allt annat som ligger och gror i huvudet på en då?

Varför kan det inte bara vara en sak i sänder?

Allt och då menar jag precis allt händer nu.

Hela sommaren och före det har varit rena kaoset för mig.

Har inte haft tid mednågonting.

Nu försöker jag minska ner jobbet lite.

Måste verkligen ta handom allt annat också.

Nog om mitt liv.....


Blev lite chockad ikväll över en sak.

Det finns dom som aldrig kan hitta på någonting och allt vad det är men till vissa saker verkar man iallafall ha pengar.

Men det är väl så att man väljer ju vad man vill lägga pengarna på här i livet.

Men lite bevisar mycket....


Nej nu ska jag lägga mig och läsa ut boken för imorgon får jag förhoppningsvis mina fyra nya böcker.


God natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards