Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Frida - 30 augusti 2008 22:29

SKÅL!!!

Nu sitter jag i sörnacksta och dricker vin, cider, bailys (eller hur fan det stavas)...

Gott och trevlig sällskap men en lugn kväll....


Måste äta vidare nu....


Ha en bra natt

Av Frida - 30 augusti 2008 10:35

God Morgon!

Nu har man nyss ätit frukost med lill tjejen.....vi vaknade sent idag (mycket härligt)...Nu sitter vi och tittar på musse på playhouse Disney.


Idag ska min lill tjej åka till morfar och sova där en natt.

Jag ska in till sidsjön och äta middag, dricka gott och bara koppla av.

Daniel ska ju jobba som vanligt....

Har aldrig prövat varm smörgåstårta men ikväll får vi se om jag tycker om det....hoppas på det.....


Vad gjorde man igår (Fredag) då?

Jag jobbade kvällen sedan stannade jag i timrå en sväng och surrade med Niclas och Mats sedan for jag hem och då kom Niclas bort.

Men Han åkte ganska snart igen...trötter...


Mamma!!!

Vad ska vi göra?

Hur ska vi kunna få allting  bra igen?

Det kommer aldrig att gå!

Orkar inte tänkta på det nu.....Älskar dig..


Sjunde himlen!



Hej hej

Av Frida - 30 augusti 2008 10:35

God Morgon!

Nu har man nyss ätit frukost med lill tjejen.....vi vaknade sent idag (mycket härligt)...Nu sitter vi och tittar på musse på playhouse Disney.


Idag ska min lill tjej åka till morfar och sova där en natt.

Jag ska in till sidsjön och äta middag, dricka gott och bara koppla av.

Daniel ska ju jobba som vanligt....

Har aldrig prövat varm smörgåstårta men ikväll får vi se om jag tycker om det....hoppas på det.....


Vad gjorde man igår (Fredag) då?

Jag jobbade kvällen sedan stannade jag i timrå en sväng och surrade med Niclas och Mats sedan for jag hem och då kom Niclas bort.

Men Han åkte ganska snart igen...trötter...


Mamma!!!

Vad ska vi göra?

Hur ska vi kunna få allting  bra igen?

Det kommer aldrig att gå!

Orkar inte tänkta på det nu.....Älskar dig..


Sjunde himlen!



Hej hej

Av Frida - 30 augusti 2008 00:48

av lycka!!!!!!!!


en stund iallafall

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards