Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Frida - 18 augusti 2008 23:41

Ja idag har jag varit på sjukhuset hos min mamma igen.

Inge roligt att se henne alls men vad gör man inte?

Man måste ju åka dit och visa att man bryr sig om henne och älskar henne så klart.

Vad skulle man göra utan mamma???

Man skulle inte klara sig lika bra som nu.

Men men jag hoppas att hon snart är hemma i sin lägenhet, känns så himla underligt att sitte bredvid henne i sjukhus sängen.

Är absolut inte van att hälsa på min mamma på sjukhuset.

har det änns hänt?

Nej jag tror inte det (ingen jag kommer ihåg iallafall)


Efter sjukhuset så åkte vi hem och då kom min pappa på besök en stund han bjöd på mat idag.

TACK!!!!

Efter maten lade jag mig på soffan och fortsatte läsa min bok som jag läser nu (SMUTS)....ögonenlocken föll igen en efter en och sedan låg jag där med och sov=)

Orkade verkligen inte hålla dom blå uppe...

Kanske inte så konstigt efter den extremt lilla sömnen man får.....sover inte speciellt mycket och då jag sover är det inte speciellt bra sömn heller för den delen.

Tack och lov är alicia mycket bättre nu så man behöver inte agera små barns förälder på nätterna nu.

Nog för att hon är liten men inte så att ska ammas och bytas blöjor och allt vad det nu var när hon var lill liten.

Imorgon börjar lill tjejen på nu avdelning, hoppas det går bra men det ska nog inte vara några problem hon är ju frammåt som tur är=)

Lite för frammåt kanske.....=)


Föresten min farmor var här idag också det glömde jag bort.

Min underbara kämpe till farmor.

Synd bara att hon tar sig lite väl mycket vatten över huvudet ibland.


Nej undra om man ska ta och lägga sig i sängen och fortsätta läsa boken.

Har ca hundra sidor kvar sedan väntar det en ny bok.....

Ha en bra natt det ska jag försöka ha.

Önska mig lycka till!!!


Mli!!!!

Underbar känsla idag???

Har nog inte förstått riktigt ännu att du och Johan ska bli föräldrar men det ska bli himla roligt.

Nu vill jag bara att tiden ska gå så jag får komma och snusa på lill pyret....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards