Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Frida - 1 augusti 2008 20:05

Ja nu har lill gumman min kommit hem efter fem dagars semester med morfar.

Hon har badat och blivit brun och haft det underbart.

Första gången hon är borta så många dagar i från mig och Daniel så igår ringde hon och sa: Mamma hem!

Då kom tårarna på en annan, fjantig okej men kärlek kallas det=)

Men idag så fick hon med ett stort leende på läpparna krama om oss båda två och så nöjd hon var=)

Älskar henne över allt annat. (såklart)


Vad har en annan hittat på de senaste dagarna då?

Jag har pysslat med både de ena och de andra.

Både negativa och positiva saker har hänt, mer behöver jag inte gå in på.

Men jag kan säga att jag har lärt mig en stor sak, ATT INTE VARA FÖR GODTROGEN det sårar en bara i längden.

Sedan har jag lärt mig att inte ställa upp på andra när man aldrig får något tillbaka.

Jag kan ju tycka att vissa saker kan man skippa om man vet att en vän som man säger sig bry sig om vill prata för hon/han mår dåligt.

Men det är kanske bara jag som anser det?

Men man ska nog aldrig sluta förvåna sig över att man ser så klart och tydligt vilka som menar det dom säger och så där.

Bry!!!


Dagen idag har bestått av jobb fram till klockan 17.00

Innan jag lämnade jobbet så önskade jag kvälls personalen lycka till, vi har lite berusing på jobbet klockan kvart i fyra, undra hur det barkade iväg.

Måste nog ringa dit och höra mig för=)

När man kom hem blev det middag och sedan massa mys i soffan med lill tjejen men nu sover hon!!!.

Trött efter en veckas sena kvällar och massa badoch mys medmorfar.

Nu ligger man i soffan helt utslagen och funderar på om man ska slå på någon film.


Imorgon blir det till att sätta klackarna i taket en sväng för att sedan höja glaset och skåla=)

Massa härligheter alltsÅ?

Eller?

Jag skulle nog lilka bra kunna vara utan men det är bäst man passar på nu när helgerna snart är kommen då man bara måste sitta hemma.

Söndag ska jag och Ann-Helen på Winnerbäck.....LÄNGTAR otroligt mycket.


Nej nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund.



Saknaden är stor efter dig, hoppas du inte gör något dumt och att jag snart kommer att höra ifrån dig.

Vart har du tagit vägen och vad pysslar du med?

Miss!!


God natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards