Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Frida - 21 augusti 2008 23:07

Idag klev jag upp vid åtta tiden och insåg att det varit lite bus....=)

Ja mén det gör inget, gick ner gjorde frukost till lill tjejen klädde på och borsta tänderna sedan begav vi oss ut till bilen för en tripp till timrå där dagiset väntade.....

Alicia har ju börjat på en ny avdelning nu med nya fröknar och nya vänner...

Det har gått mycket bra, hade i och för sig inte förväntat mig något annat heller men hon är mycket mer trött.

Dem leker väl på ett helt annat vis där....

Men men hon sover ju gott då iallafall:D

Efter jag lämnat lill tjejen så åkte jag till Ann-Helen och drack kaffe och surrade på.

Sedan tog jag med mig Alex när A-H skulle gå ner till Anki och dra barnvagnen.

Åkte till tallnäs en sväng och bar lite stolar, vidare till timrå och köpte en glass sedan hem till mig och spelade tv spel=)

Åkte iväg till timrå vid tre tiden och hämtade Alicia sedan så åkte vi in till min kära mamma.

Jag vet inte hur jag ska bete mig när jag är där jag har så svårt att se henne.

Hon ringer och gråter och vill att man ska komma vad gör man inte då?

Hellre sitter jag där och inte vet hur jag ska vara än att skita i att åka in till henne.

Älskar henne så enormt mycket.


Efter sjukhuset blev det mat och ica mxi en snabb sväng och sedan var vi äntligen hemma.

La oss och såg på film och jag kan säga att det tog inte lång stund innan jag och daniel hade slumrat till bredvid alicia i soffan...

Hon såg på Shrek=)

När filmen var slut ville hon sova så vi gick upp duschade, kvällsfika lite och sedan borsta vi tänderna och hon gick och la sig:D

Det var våran dag det=)

inte så intressant kanske men jag har inte bett dig att läsa heller.


Imorgon är det dags för jobb igen efter 6 dagaras ledighet.

Vet inte hur jag ska klara av att jobba med denna arm och axel.

Fick ännu ondare efter att jag hjälpte Anja igår med flytt och så där....

fy fan sitter men värme kudden nu.

Har letat denna förbannade värme kudde och inte vetat vart den varit men A-H hade den hos sig som jag anat men vet inte varför ajg inte kollat,

Sedan hoppas jag på att hon hittar mina jackor hon hade lagt undan....vill verkligen veta och hoppas på att det är min svarta vinter jacka där...

den har jag också sökt.


Vad sker i helgen då?

Lördagen var det meningen att min syster skulle ha alicia för hon ville det och sedan skulle vi ha meja en annan dag...

Lördagen passade mycket bra tyckte vi två ledigheter och utan barn....

mycket skönt vore det.

Men nu fick jag veta ikväll att hon ska jobba på njur/med på sjukhuset på lärdag natt=(

Tråkigt!!!!

Någon som villl låna en underbar prinsessa på lördag till söndag? =)


Nej nu ska jag lyssna på mannen och legenden och drömma mig bort ett tag.

Kanske jag ska försöka ljuga för mig själv en stund till?

Eller vad tror du Ann-Helen är jag ärlig mot mig själv eller ljuger jag för mig själv?


Ha en bra natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards