Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Frida - 15 augusti 2008 10:59

Nu sitter man på jobbet, jobbar lång pass.

07.00-22.00 =(

Men men vad gör man inte då det inte finns personal.


Har inte skrivit på ett tag men har bara för mycket inom mig just nu.

Allt sker runt mig och jag mår inte alls bra.

Sover inte på nätterna och ingenting.....

jobbar, jobbar jobbar.

Och att jobba utan sömn är inte trevligt.

Visst jag sover men drömmer om begravningar, lyckliga besked och allt vad jag nu drömmer.

Vaknar, somnar, vaknar somnar och vaknar.

Så ser mina nätter ut.....

Tröttsamt.

 Vet inte vad jag ska göra, varför händer allting och så mycket och stora saker på en gång?

Tackar Anja för att hon fick mig att tänka på annat i går när hon följde med mig hem efter jobbet och höll mig sällskap tills i morse när jag körde henne till jobbet.

Tack gumman du är underbar.

Önskar även dig all lycka nu och ta vara på allting gumman.

*kramar*


Jag vet inte riktigt själv vad jag skriver nu men dessa tankar som svävar runt inom mig är hur jobbiga som helst.


Nej nu orkar jag inte skriva mer nu ska jag gå och äta lunch.


Mamma jag älskar dig över hela mitt hjärta!!!!!!!!!

Vi klarar detta tillsammans......


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards