Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Frida - 27 augusti 2008 22:52

Eller?

Nej ingenting har hänt för mig idag.

Skulle in på jobbet men så blev det inte.

Åkte iväg med Alicia på dagis....åkte sedan till birsta och mötte upp Fredrik, Syrran och Jenny.S

Dom åt på Mc donalds och jag tog en dricka.

Sedan bar det iväg mot shopping.

Men hör och häpna hittade ingenting jag var ute efter.

Men dock hittade jag ju någonting, man kan ju inte lämna birsta utan en påse=)

Köpte byxor och tröja till lill tjejen och en tröja till mig.

Har väntat på min nya telefon hur länge som helst.

Men inte ett ord, när jag kommit hem från birsta då får jag ett mess om att jag kan hämta min telefon....

FAN!!!

Orkade inte åka in igen så Daniel och B-A skickade jag iväg.

Självklart följde lill tjejen med pappa...så jag började läsa en av mina fyra bäcker jag köpt som kom idag...somnade visst med boken i handen och vet inte ett dugg vad jag läst...tragiskt=)

Men det är väl ett tecken på att man är slut som artist=)


Började med maten blev kyckling salsa idag...hur gott som helst.

Sedan så fortsatt det med byggningen här hemma....

Herregud vad bra det kommer att bli...

Nya projekt hela tiden=)


Efter maten åkte jag till tallnäs i ett ärende sedan for jag till timrå på affären och köpte korv=)

Billigt är gott....


Hem kokade kaffe och fick främmande.

Nu sitter jag här och gör inte ett dugg...ska snart lägga mig.

Mår illa idag!!!

Inge trevligt men men går väl över....


Godnatt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards