Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Frida - 7 augusti 2008 09:10

Ja nu har man varit uppe ett tag.

Lade mig på soffan nu och tänkte printa ner några rader.


Igår åkte jag och Alicia in med mamma/mormor in till stan.

Gickoch kikade lite cubus och andra trevliga affären.

Sedan traskade vi ner till hemköp och inhandlade en glass till Alicia och Loka citron till mig och mamma,satt oss vid tältet på andra sidan ån där vi träffade Alicias kusin Ida med sin farmor.

Där satt vi och myste på i väntan på att tivolit skulle öppna.

Det tog tid men dom hade haft skadegörelse under natten.

 När det öppnade där så åkte alicia och Ida massa karuseller och Alicia skrattade väldigt gott!!!

Hon gillar verkligen det där, det var livet att få åka igår...=)

Åt lite langos och så där,men är det inte Langos kungen så kan jag säga att då ska jag aldrig mer äta....förfy fan vad vidrigt det var.....


Idag Torsdag ska jag åka ut till min mamma nu på morgonon/förmiddagen sedan ska jag bege mig upp till min pappa och äta middag....Sedan ska jag hem så fort som möjligt.


Det var något positivt som hänt två dagar men de tragiska övertar mitt liv tyvärr.

Jag orkar inte tänka hit och dit och jag kan inte förstå mig på alla val som görs på det sättet eller på dessa grunder.

Tomma ord, för att dölja sitt inre????


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards