Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Frida - 17 augusti 2008 21:45

Fredag: Jobbade lång pass 07.00-21.45 Hade en riktigt mysig kväll på jobbet, nästan ingen hemma vilket blev lång tråkigt men jag och Elona fixade det ganska lätt.

Vi myste till det med dom som var kvar hemma och åt pizza och tittade på film.

Sedan åkte man hem möttes av Daniel ute på gården som var stressad till jobbet.

Niclas kom bort och vi kikade på film och surrade lite.

Sedan kom Daniel hem och vi umgicks lite sedan så åkte niclas och sedan gick man och la sig efter nästan 24 timmars vakenhet.


Lördag: Åkte in till mamma på sjukhuset, hon blir kvar minst veckan ut plus operation på torsdag för henne.

Herregud så många timmmar man tänker på henne nu.

Men hon är duktig min mamma, sedan dagen hon åkte in på sjukhuset så har hon inte rökt ett ända bloss på en ciggarett.

Bra gjort!

Efter besöket hos mamma åkte vi på selånger och kikade lite. Var där i från ca 15.00-19.00

Åkte hem och gjorde inte allt för mycket.

Kollade på tv sedan så fick man ju vara som en små barns förälder i natt, Alicias problem kvarstår=(

Lill gumman min.....hoppas det snart blir bättre.


Söndag: Alicia och Daniel har varit på sättna, själv åkte jag till Zania och drack kaffe med henne och hennes sambo. Surrade massa och sedan så åkte jag hem och stor städade.

När daniel och alicia kom hem så var vi tvungen på att fundera på någon mat så daniel åkte och handla.

Då dök Jonas upp med massa go saker=)

Lill gumman sken som en sol när hon fick smaska i sig en cocosboll=)

Tack!!!!

Daniel kom hem vi gjorde mat, spagetti och köttfärssås sesan så diskade jag undan och drog ett till varv med dammsugaren, efter att alicia kom hem känndes det som att man inte hade sammsugat=)

Satt i soffan med henne och kikade på en film shrek=)

Sen ungen sitter still hela filmen som vanligt nästan.

Tror inte det är många gånger hon rör mycket på sig då hon ser på någon film hon tycker om=)



Imorgon kommer min farmor hit och ska hälsa på.

Ska bli trevligt som vanligt, men nuförtiden får jag tvinga henne till att sitta still.

Jag vill inte att hon ska få ont och besvärligt för att hon inte kan sitta still så man måste tvinga tjur tanten att sitta på soffan eller på en stol....


Nej nu ska jag kika vidare på internet sedan så blir det till att slå på en film i sin ensamhet.

Tråkigt men finns inte så mycket val=)


*Saknar dig så mycket*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards