Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Frida - 2 augusti 2008 10:40

Idag fick man sovmorgon fast att lill tjejen kommit hem.

Hon väckte mig klockan tio i tio,hur länge

 hon varit vaken före det vet man inte för hon smyger sig ur sängen och gå ut ur sovrummet.

Allt för att få busa lite=)

I morse hade hon inte gjort någon busig, letat rätt på sin mössa och satt den på huvudet samt satt på sig sin siden morgon rock som hon fick när hon var liten av Morbror Nils och Lina.


Undra vad man ska hitta på idag då? Jag ska nog gråta floder över att vädret är så förbannat dåligt,trött jag blir på det här växlande vädret nu.

Men imorgon finns det inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

JAg ska verkligen försöka ha trevligt imorgon och unna mig själv något.


Någon som har förslag på vad man kan göra en sådan här dag?


Nej dags att ta reda på lite tvätt och hänga den samt tvätta en till marskin, det är väl bara sdana tråkigheter som går att göra. =(


Ikväll blir det vin.....


Hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards