Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Frida - 22 augusti 2008 23:32

Vad har hänt idag då?

Farmor var här idag och hade gjort klappgröt till alicia som hon hade tagit med sig.

Alicia tyckte verkligen inte om det, men hon tycket inte om svartvinbärssaft heller...

Efter det for min farmor hem och jag började göra mig klar för arbete.

Herregud vilken ångest jag hade när klockan närmade sig två när jag visste att jag skulle vara på jobbet...

Fy fan!!!
Men men det har gått bra ikväll tack och lov att jag jobbade med Elisabeth.

En av dom bästa som jobbar där.

Vi fick för oss att vi ska åka till turkiet den 28/8 så nu måste det kollas upp.

Hon tänkte ta flyget imorgon hon och åka till turkiet men hon fick inte med sig någon.

Hon tar snabba beslut den damen=)

Såg annonsen klockan 20.00 och ringde och kollade och tänkte åka imorgon kväll=)

Ja herregud men hennes kära vän bara skrattade så det blev inte imorgon=)


Imorgon är jag ledig!

Mycket skönt att gå in och jobba en dag bara och vara ledig en och jobba en.

Jag har bara jobbat två dagar på denna vecka..

Mycket behövligt, min kropp är helt slut och vi behöver inte änns prata om huvudet.

Jag tänker så enormt mycket på min mamma, hon är den bästa utan henne klarar jag mig inte.


Nu sitter man hemma i soffan och funderar på om livet verkligen ska vara så här tragiskt tråkigt?

Det finns verkligen ingenting att göra och speciellt inte när man måste sitta hemma på arslet varenda jävla kväll jävel, det känns som jag har inget liv.

Jobbar och sitter hemma.

Fy fan trött jag är på detta nu.....är det meningen att man ska ha det så?

Okej om det vore ibland men det är ju varenda jävla kväll/natt.....

Tröttsam!!!

PÅminns ofta om varför mitt beslut blev som det blev förut....men men


Nej nu orkar jag inte skriva mer skit saker, jag måste verkligen försöka ta tag i saker och ting innan det är för sent.

Allt tar knäcken på mig snart...det är bara för mycket som händer nu förtiden.....


Tusenfallt!!!!!!!!

Vart fasiken tog sjunde himlen vägen??


Hej hej!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards