Alla inlägg den 27 april 2008

Av Frida - 27 april 2008 22:38

Alltså all min energi och min kärlek går till dig just nu.

Jag förstår inte hur en människa kan vara så sjuk som den där.

Jag tänker på dig hela tiden, önskar att jag kunde göra mer än vad jag kan.

Vet inte vad jag ska kunna göra riktigt heller om jag ska vara ärlig.


Helst av allt skulle jag vilja slå något riktigt hårt på personen i fråga men kan inte, men varför kan jag inte???

Det kliar från topp till tå när jag ser eller hör denna otrolig sjuka människa prata på ett sätt som är så fruktansvärt fult så jag vet intevad jag ska ta mig till.


Försök inte tro att du kan lura mig, det ska du ha klart för dig.

En vacker dag sitter du där på dina bara knän och ber om förlåtelse, en förlåtelse du aldrig kommer få från något håll.

Hur kan man änns göra något sådant???

Jag förstår inte hur man tänker.

Man skadar inte folk på det sättet som du gör, man kan snart gemföra dig med människor som kidnappar andra, det är ungefär lika sjuka i sinnet som du!!!!

Jag får kramper (som i ett anfall) när jag ser eller hör dig!!!

Önskar jag kunde se dig gå under på samma sätt som du får andra att gå under nu.

Du är riktigt jävla sjuk!


Hela min dag har jag tillägnat tankar till en viss person.

En person som jag inte klara av att se på detta vis, en person jag älskar högt på denna jord, en person som alltid funnit vid min sida, en person som har en stark personlighet ( men vissa gånger når det sin gräns) .


Kan någon hjälpa mig med hur man ska kunna släppa tankar för stunden när man arbetar?

Just idag har jag verkligen inte kunnat tänka på annat.

I och för sig har det gått bra att jobba ändå.

Jag vill inte släppa tankarna samtidigt som jag vill det när jag är inom jobbets väggar.

Men jag önskar jag kunde göra allt, allt som stod i min makt!


Jag vet inte alls hur jag ska kunna göra mer.

Jag vill verkligen.....


 nog om detta nu, jag skulle kunna skriva en bok om detta, så innerligt sjukt är det.

Men men åter tillbaka en sväng tydligen (bevis på attjag inte kan släppa det)


Idag har jag som sagt jobbat kvällen.

Varit i lägenheten och donat på lite.

Sedan for jag in på jobbet om kom hem för ca en timme sedan.

Nu sitter man här vid datorn och kikar runt lite, finns inte så mycket att kika på men ska väl försöka hitta något fint att köpa.

Mycket saker kommer att inhandlas framöver känns det som.

Men de är trevligt det också.


Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen och se om man somnar.

Lär ju sova mycket oroligt i natt men de är sånt jag kan ta sådana här gånger faktiskt.


God natt


Nog om detta nu jag skulle ku

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards