Alla inlägg den 5 april 2008

Av Frida - 5 april 2008 16:27

ja jag var tvungen att reda ut det där med att svänga 270 grader innan jag kunde slappna av igår.

Det finns många kontiga uttryck.

Men på mina bara knän skulle jag be..........

Gårdagen var si så där, först parken med hyffsat mycket folk och hade säkert varit hur trevligt som helst där om man varit där längre.

kom dit klockan00.00 och åkte till stan 01.00 men bättre att komma sent än aldrig.

Var väl hemma vid fyra tiden och då somnade man ovaggad, uttråkad och nykter.

Hemsk kväll när man kom till stan.

Saken gjorde de inte bättre av att andra var hur trött som helst och var tvungen att åka hem och sova innan dom änns kommit till krogen=P

Men det gjorde inte mig någonting utan jag åkte ut och hade så trevligt jag bara kunde jag och det lyckades jag med på parken men inte inne i staden.

Men på parken fick man ju prata en scäng och jag hoppas att det inte blir mer missförstånd.

Nej nu måste jag återgå till arbetet och sedan så ska jag åka hem och se om jag kan hitta på något trevligt ikväl.

Ha en trevlig dag!

Kramar /frida



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards