Alla inlägg den 6 april 2008

Av Frida - 6 april 2008 22:36

Ja kvällen har varit ett helvete, fy fasiken vad ont det gör!!!!!!!

men men ska ringa imorgon och höra mig för om detta och se om dom kan göra något åt det på en gång


Ja du jag vet inte vad jag ska säga hyffsat splittrad är jag men samtidigt glad.


Nu ringde min farmor nyss och berättade något som jag ska ta upp med dagis på tisdag.....


godnatt

Av Frida - 6 april 2008 12:42

Ja nu sitter man på jobbet och är tar en liten rast.

Ska väl snart få någon mat i magen det vill säga en varma koppen.

I morse var man ju allt annat än pigg iallafall.

Men jag kunde ju absolut inte somna igår kväll.

Men ibland blir det helt plötsligt så man somnar när man minst anar det, kan bero på något liten sak bara som gör att man känner sig trött och kan somna fort.

Ja jag vet inte hur jag ska förklara det där så att man förstår men men.


Nej plikten kallar återkommer väl kanske senare inte för att jag skriver något speciellt men min liv är tyvärr inte så händelserikt för tillfället.

Skulle vara trevligt med någon överraskning eller något så att man kan få en chock, skulle sätta lite piff på tillvaron det.....

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards