Alla inlägg den 1 april 2008

Av Frida - 1 april 2008 23:18

Idag har jag varit ledig och det har varit riktigt skönt måste jag säga.

Klev upp i morse och åkte med lill tjejen på dagis sedan åkte jag till kia en snabb sväng, hon skulle iväg så det blev en snabbis=)

Sedan gjorde jag ett ärende och sedan vidare till Madde där vi drack en hel del kaffe och surrade på.

Mycket trevligt!

Efter Madde besöket åkte jag ner på parkeringen vid statoil och pratade ett långt samtal med min chef.

Gick bra!!!!!

Klockan närmade sig 14.00 vilket innebar att jag tänkte hämta lill tjejen, tanken blev till verkligehet, jag for ner dit och gick in till min hoppitossa och hon mötte mig absolut inte med öppna armar, HON VILLE BUSA!!!

Åkte upp på affären och skulle inhandla lite saker till min gryta jag skulle göra till middag men då ringer min syster och vill äta tillsammans med oss.

Visst sa jag!

Åkte hem och sedan bara vände tillbaka till timrå eftersom min syster ville att vi skulle mötasoch handla inför middagen.

Middagen bestod av inbakad fläskfile, med grekisk vitlöksost och sallad till barnen blev det bea sås fläskfile och potatisrösti (eller hur det stavas).


Efter maten blev det kaffe och lite prat sedan var klockan så mycket så min syster var tvungen att ta mina underbara syskon barn och åka hem.

Men det kommer fler tåg med fler timmar att umgås på.


Ikväll har vi badat, klippt alicias hår, naglar och smörjt in henne med hudkröm (fruktansvärt torr) sedan så har vi bara myst på innan hon skulle gå och sova.

Men som vanligt så är det från dag till dag om hon vill sova.

Tror att det sitter i att det blir för sent ibland för man hinner inte med sig så hon blir övertrött.

Vad vet jag?!

Nu sover hon iallafall lill gumman min.


Igår var en mycket konstig dag!

Inge trevlig alls, gick med en konstig känsla i kroppen hela dagen och det slutade med att den konstiga känslan blev sann!

Det var tydligen något jag kände på mig.

Otrevliga saker!

 "vad ska jag göra då?"

Upprepande fråga, vilket inte gjorde något igentligen men något slog sig in i mina tankar.

Orolig över vad som hända skall var det ända som rörde sig i mitt huvud!



Allt löser sig nog någon gång.

Det är inte mycket man kan göra, men vill man göra något måste man kämpa för det.


Nej nu måste jag försöka sova lite snart.

Ska ju upp med tösen imorgon och åka på dagis sedan så ska jag bara försöka hitta på något tills jag ska hämta henne.

På torsdag är det APT klockan ett och på fredag ska lillan på barnsjukhuset.

*OROLIG*!!!!!!!!

Fick tiden för en och en halv vecka sedan och frågetecknen är stora.


Nej måste sova nu!!!


Natti Natti

Av Frida - 1 april 2008 00:23

Kan inte direkt hjälpa dig!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards