Alla inlägg den 10 april 2008

Av Frida - 10 april 2008 20:54

vissa saker kan göra ibland.

Förstår inte varför små saker kan ta så himla hårt på en?!

Men livet har sina med och mot gånger, ibland båda två samtidigt vilket man kan bli väldigt förvirrad över.

Så förvirrad så att man inte vet vilket kliv man ska ta, tar jag höger eller vänster?

Men klarheten kommer väl snart hoppas jag!


Idag har jag jobbar min andra dag på januari vägen och visst är det ett helt okej ställe, lite jobbigt så här i början när man ska sätta sig in i en ny arbetsplats och lägga om alla rutiner till något nytt.

Men det kommer att gå bra, turen följer med mig nu iallafall.

känns mycket skönt!


Städat är något jag har gjort idag, eller många dagar men de är grovstädning.

Rensning av kläder, rensning av uthus,städa garderober, städa källare, köks skåp, papper ja allt som hör till det man brukar städa då och då och inte varje dag.


Imorgon är det jobb igen och lördag kväll,söndag är jag ledig vilket leder till att jag är väldigt sugen på en utgång på lördag.

Vi få se hur man är och så där.


Nej nu blir det macken sedan ska jag krypa ner framför tv4 fakta och titta om det är något av alla dessa favorit program jag funnit.


*Sjunde himlen*

God Natt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards