Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Frida - 13 maj 2008 21:53

Algot!!!


*vila i frid*

Av Frida - 13 maj 2008 21:22

Faktiskt så gjorde något mig så lycklig just nu så tårarna kom.

Känndes ett helt vattenfall föll över mig.

Enorm lättnad och äntligen ett smile på mina läppar!


Idag har jag var ledig.

Städat som en dåre och flyttat möbler hit och dit och dammsugit skurat golv m.m

Helt slut i kroppen.

Men man måste ju städa och det är skönt för så tänker man inte alltid på allting.


Idag klockan två var vi till läkaren med lill tjejen.

13 dagar med feber 38-40 grader hela tiden men ingenting är fel?

Läkaren själv började fundera skarpt när hon hade haft feber så länge.

Var den inte borta inom ett par dagar så skulle vi återkomma.

Måste då göra lite mer djupa prover som jag förstod det med tanke på att snabbsänka, öronen, urinprov, lungor, hals var bra....halsen var dock lite röd men inte mer än så.

Hoppas på att lill tjejen verkligen blir frisk nu, detta tröttar verkligen ut henne.

 *Mamma älskar dig*


Nej nu ska jag kila vidare jag måste inta min plats....=)


Gumman all styrka till dig du kommer klara av att gå igenom detta.

Jag finns vid din sida!



HUr kan en mamma som du alltid ta din dotter och fara iväg hit och dit.

Där kan vi prata om att hon absolut inte får en trygghet någonstans.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards