Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Frida - 5 maj 2008 22:25

Försök inte änns att manipulera mig!

Du kommer inte att lyckas.

Tycker att du ska tänka dig för innan du kommer få ett riktigt jobbigt liv framöver, du liksom vi vet precis att det du gjort är inte något man accepterar.

Du ska vara riktigt glad att inte ett papper ligger på ett skrivbord på något speciellt ställe.

Det är helt obegripligt hur man kan göra som du gjort.

Sedan ska du tro att vi andra inte fått veta något?

Det ska tillbaka på ett eller annat sätt och det hoppas jag att du har samvete förstå.

Se till att lösa det innan papper ligger påett skrivbord som sagt!


Idag fick jag veta något som fick mina tankar i huvudet att rulla....

Jag vet inte hur vardagen hade sätt ut idag om jag inte tagit mig upp från hålet jag satt i, ångesten, tårarna och allt vad min vardag innebar då.

Men det värsta ut av allt var att jag får lida av det i efterhand.

Förstår inte att alla tror att det är så bara för att man skyddar sig själv.

Ja ja jag orkar inte spekulera i det änns en gång men de känns trist att det ska vara så.


Mina tankar är ganska tunga just nu, men stressen och allt vad mittliv innebär just nu tar knäcken på mig snart.

Min kropp börjar verkligen säga i från men jag kan inte stoppa den heller.

Min vilja säger en sak och min kropp en annan.

Hur bär man sig åt då?

Vilken väg ska man välja?

Jag vill verkligen inte tillbaka till det svarta och den enormt mörka tillvaron jag haft.

Men ibland känns det precis likadant som då.

Känslan kryper sig tätt in på mig ibland och jag kan säga att jag blir fruktansvärt rädd.


Men något positivt har jag haft med mig under dagen också.

Jag tror jag lyckas knyta upp knuten jag hade i magen.

Mer än så säger jag inte. =)


Nej nu har man inte så mycket att skriva fast det har jag väl inte i vanliga fall heller.

Men vill man inte läsa behöver man inte.

Jag skriver inte för att förylla andras tillvaro utan skriver för min egen skull.

Jag har alltid tyckt om att skriva även om de inte är något speciellt.

Föresten Ann-Helen har du slängt mitt block jag hade hos dig?

Det block jag skrev i kväll på kväll när jag låg i dina armar och tårarna sprutade på hög nivå?=)

Skulle vara rätt trevligt att blicka tillbaka till den tiden och inse att man var så dum så man gick på det där.

Men samtidigt kanske man ska låta bli, gammla sår brukar inte läka så lätt faktiskt.

Eller har jag fel?

Säger bara en sak till dig Ann-helen.

Tack för allt stöd!

-Själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten, jag liksom för över kanten!


Lilla gumman!

En vacker dag kommer du förstå att ditt korta men ändå långa liv inte varit lätt.

Du kommer få en jobbig tid men jag kommer stötta dig i allt!

Ska krama dig och torka dina små kinder från tårar och berätta hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig.

Vilken kamp alla genom gått.

Har dåligt samvete men hoppas du en dag förstår att vi alla gjort så här för ditt eget bästa.

Ingen vill dig illa vilket kunde ha blivit om vi inte handlat så här.

Du är en av de vackraste på jorden och självklart kommer jag att hjälpa dig!


Mamma!

Du kommer klara detta.

Du har genom gått mycket.

Du är stark i mina ögon, jag skulle aldrig kunna vara så stark som du är, stå ut med så mycket som du gör/gjort.

Önskar jag hade detsamma inom mig.

Jag vågar inte änns ta och uppsöka någon läkare jag är rädd för minsta lilla svar.

Det är inte så hemskt men du har ju genom gått betydligt mycket mer än mig och du genom går betydligt mycket mer också.

Skulle du försvinna från mitt liv så har jag inte mycket till liv kvar att leva.

Du är älskad nu och för alltid.


Nej nu måste jag lägga undan denna dator och se lite på tv innan det är dags för att sova, ska upp och jobba imorgon bitti börjar 07.00 så måste väl åka vid halv sex alla gånger.


Fast i kväll var en sådan där kväll som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.

Det är så mycket blandade känslor inom mig för tillfället.

Hoppas att någon av frågorna får ett svar, just nu är jag osäker.


God natt på er!



Av Frida - 5 maj 2008 08:35

Ja fy fasiken vad trött jag är idag.

Natten var hård.

somnade väl 05.00 ungefär, tittade på klockan då iallafall och sedan somnade jag tror jag.

 Vaknade igen klockan åtta och med en fruktansvärd huvudvärk.

Hoppas på att den går över snart.


Ha en bra dag!

Jag ska iallafall försöka göra mitt bästa av den saken.

Av Frida - 5 maj 2008 03:00

Själv låg jag tyst i min säng och så frälst av den farliga branten ,jag liksom föll över kanten!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards