Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Frida - 2 maj 2008 22:35

Ja precis som rubriken lyder så är min kropp helt utamattat, trött och känns väldigt konstig.

Nu är det någon dag sedan jag skrev men de har inte hänt så mycket.

Var en sväng hos Ann-Helen i onsdags, satt ute en stund var inne och drack kaffe och surrade lite o.s.v

På kvällen var jag bara hemma,låg i soffan också kollade på film (glömde bort att vi var ju iväg på majbrasa på BSK också) rätt mycket folk.

Torsdag jobbade jag dagen och sedan for jag en sväng på blomster landet och på IKEA.

Vidare hem där middagen väntade och sedan massa tänkande för att få ihop sakerna....

Idag har jag varit med min syster, vi var på Kina och åt lunch sedan var det bara till att åka hem och byta om för att åka och arbeta. Nu har jag bara lördag,söndag,måndag och tisdag kvar att jobba sedan är jag ledig onsdag och torsdag, ska bli så himla skönt.


Kan inte förstå en sak att man säger saker och sedan så kryper man undan i saker som är viktiga.

Men det kanske inte är viktigt att tala utan viktigare att vara tyst?

Jag vet inte alls det kanske är jag som är knäpp som anser att ovisshet är någon hemskt?

Nog om det......


Jag mår fruktansvärt dåligt över att jag inte änns har haft tid att firamin gudson!!!!!

Jag har verkligen haft fullt upp, men mitt samvete harinte varit det bästa men har inte kunnat göra så mycket har ju varit tvungena tt jobba och sköta allt annat som var panik runt omkring.

Men nu är det ju bara jobbet som spelar in och få undan alla saker ioch för sig.

Men mitt mål är att åka till honom på onsdag eller torsdag och fira och krama om honom.


Nu ska man krypa ner i sängen snart men ska kika runt en snabb sväng före.

Kramar i mängder till min syster!!!!!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards