Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Frida - 12 maj 2008 19:59

Ja dagen idag har varit mycket bra.

Eller den har väl varit som den varit igentligen men jag biter ihop och försöker vara stark.

Kan inte annat göra.

Jag vet liksom inte hur jag ska säga eller göra för det spelar ju ingen roll överhuvudtaget.

Det ska väl surras nu då och alla lyssnar bara på en sida.

Jag förstår att det ska surras men är det ett nöje så okej.

Men jag tycket inte att man ska surra om man inte tycker om surr själv.


Just nu sitter man på jobbet och ska snart sluta.

Ska hem och bli vän med min värsta fiende som var min bästa vän en gång i tiden.

Det krävs nu mera igen=(

Men vad ska jag göra då???

Det är det bästa som kan ske för mig nu att jag blir vän med min värsta fiende igen.

Jag orkar inte mer det är bara så......

Orkar inte med mig själv, orkar inte med jobbet och ingenting...

Allting känns stressigt och min mage kräver omeprazol dubbel dos!!!!

Återkommer möjligvis när jag kommer hem......

Hade


*Du person som sitter i Timrå centrum ge dig*

Av Frida - 12 maj 2008 00:11

Det handlar nog inte om bekräftelse men förstår att folk kan tro det.

Skulle nog även jag tro om jag inte visste vem människan var.

Men den människan är nog inte så skulle jag tro.

Man kanske inte ska vara säker?

Jag vet inte alls jag.


Men jag skulle tro att den människan inte vill förstå att någon faktiskt bryr sig eller att den människan inte tar till sig och lyssnar riktigt.

Svårt att förklara saker för denna om du inte är en människa som kan tränga dig djupt in på någon och verkligen få dem att förstå vad det är du säger.

Och att du får det att stanna där för annars är det nog lätt hänt att sakena du säger eller försöker säga försvinner eller bara inte går in.



Förstå du nu tjejen?

Lite bättre tror jag=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards