Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Trött, hungrig och rastlös.

Av Frida - 18 september 2008 23:49

Ja det är tre saker av alla tusen jag är just nu=)

Jag sitter i soffan och kollar runt runt runt på alla dessa enormt enforiga sidorna på internet.

Måste snart finna mig något nytt att roa mig med när jag sitter vid datorn.

Just nu är det snoka på tradera, läsa bloggar, blogga själv, Nl (vilket är ur tråkigt men ändå har man),facebook (även det rätt meningslöst) , familjeliv vilket är lite trevligt,tv.nu sedan har jag nog inte glömt så mycket skulle jag tro=)

Fick nog med det mesta av det lilla om jag säger så.


´Fantasin flödar inte direkt numera, är det verkligen någon som har fantasin kvar på vad man kan hitta på?

Sommar har blivit höst och kylan och mörkret smyger sig på och alla människor går i idé liksom allas påhitt och fantasi dör ut.

Vitern är snart kommer, mycket kläder för att änns kunna gå ut och hämta posten en morgon i 25minus grader, snön ska skottas på gården innan man kan ta bilen och köra iväg till dagis eller dylikt, man ska försöka vara ute på dagarna med barnen och leka, vadå leka? Hatar verkligen snön, hur ska jag kunna vara ute och roa mitt barn en kall vinterdag?

Nej gud vad jag gruvar mig för detta.....pinar mig ut redan nu när vi ligger runt +5 ute på natten....=)


Några bra tips på filmer som är okej att se dessa mörka höst kvällar?

Dem senaste jag sätt kan jag väl inte påstå att jag blivit supernöjd med.

Varg: Gick väl att se men väldigt långdragen och tråkig enligt mig.

Irene huss:(nyaste) Inte som man förväntat sig, har tyckt de andra filmerna varit bra men denna var en stor besvikelse för mig iallafall.

P.s I Love You: Somnade efter max halva filmen inte ett dugg intressant så långt jag såg iallafall..Den trodde jag verkligen skulle vara bra med tanke på att man läst så många som skrivit att tårarna sprudlat från dom o.s.v

Jag brukar ju vara lite blödigt vid sådana filmer jag men icke den kan jag säga.

Men kanske var i slutet man skulle gråta?


Detta med livet då,står i ett dilemma.

Jag vet inte om jag ska börja plugga eller om jag ska fortsätta söka jobb.

JAg vill ju verkligen utbilda mig till något annat än barnskötare vilket jag är i dagens läge men samtidigt vet jag inte om jag har ork att sitta i skolan och plugga heltid, eller läsa heltid hemma på distans och sedan känna att jag har tid med familjen.

JAg tackade ju nej till skolan jag kom in på nu för ca två månader sedan.

Varför?

Jag skulle ju ha kört på då så hade jag snart varit något annat.

Även att jag skulle vilja söka in på bahandlings ass nu som jag har sagt länge men jag vet inte jag blir så velig i alla beslut jag ska fatta ibland.

Jag känner mig ju redo också men hur går det med all tid jag vill ge min dotter då?

Hinner jag mer mig?

Snälla ni ge mig förslag.....plugga? eller söka mer jobb? (spring vik) aldrig säkra kort men ändå....

Förslag tack!


Ja nu Emma är torsdagen över, fredagen är kommen för 6 minuter sedan.

Hur länge tror du väntan kommer att vara?

Vi hörs snart på telefonen så får vi prata lite mer om detta=)

Du är bara för go du=)


Nej nu ska jag som sagt ut och ta mig en titt på stjärnorna och ropa in min lilla Emil (förgrymmade unge som alicia säger) i samband med ett telefon samtal till Emma för lite info=) Sedan blir det kanske till att äta lite durumvete så här på natten, är så hungrig så svimmar väl snart....sedan natta kudden vi ska ju upp tidigt i morgon jag och lill flisan min....


Ha en bra natt det ska jag snart förhoppningsvis ha om jag inte är för förväntansfull nu då=)

**LER**


Älskar er mina nära och kära....=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Ovido - Quiz & Flashcards