Alla inlägg den 11 september 2008

Av Frida - 11 september 2008 23:02

Ja herregud vad jobbig denna kväll är....

Tiden är en helvetes karusell, tiden går så himla sakta.


Nu sitter man och pratar med Jenny i telefonen och herregud vilket strul och tragiskt allting är..

Jag vet inte vad man ska säga om allting.


Lyssnar så klart på winnerbäck när kvällen känns trist och mörk.

Jobbigt???

Ja!!!


Nej nu nog om gnäll, jag väntar och väntar bara....

Låt tiden springa fram!!!


Av Frida - 11 september 2008 16:07

Ja det hade den person som ringde till mig imorse och berättade att en person dött..

Varför ska man måsta dö vid 25 års ålder?

Jag tycker det är hemskt hur det än är jag att man ska behöva dö vid den ålder.

Man har långt kvar i livet att leva anser jag.

Det är ju bara att tänka sig själv hur skulle jag klara av att veta att mitt barn dör före mig, att jag får leva utan en nära vän i flera år när vi i stället hade kunnat tillbringa flera år till tillsammans, hur skulle jag klara av att min sambo dog eller vad det nu är i den ålder?

Eller det spelar ingen roll om det är 25 eller 15, 17,26,49, 53 det är unga siffror iallafall..

Men börjar man komma upp i gammla dagar så kan jag förstå det flesta fallen.

Men men vi får väl se hur det hela blir med detta....tragisk och kan bara beklaga sorgen till hans anhöriga och hoppas på att han och hans fader har det bra tillsammans.


Idag har jag varit på kyrkogården till min farfar och satt lite blommor sedan så for jag hem och kollade på gårdagens avsnittav idol och singelmammorna..

Nu ska jag gå och laga mat, idag blir det spagetthi och köttfärssås.

Ikväll ska jag ligga i soffan och se på film=)


Ha en bra dag skriver kanske mer ikväll....

Ovido - Quiz & Flashcards