Alla inlägg den 1 september 2008

Av Frida - 1 september 2008 22:37

Lill tjejen har absolut inte velat sova....

Nu fick jag henne att somna!!! klockan 23.14

Klockan är ju för fasiken mitt i natten för henne.

Men så här var hon en gång för ett tag sedan också då var hon uppe sju på morgonen igen och sov en halv timme på dagis bara.

Men det gick bra ändå.

Hon har sovit lite dåligt på dagis nu när det är nytt men tror det har gett med sig.


Som sagt min mamma var här idag.

Det är inte alls trevligt att se sin mamma så förändrad....=(

Man gråter bara man ser henne....

Huvaligen vart ska det bära av med henne?



Har börjat läsa en ny bok,läste ju ut min andra på tre dagar.

Nu läser jag puppan-aldrig med en vanlig flicka.

Så klart är det en sann bok eftersom jag läser ju bara sådant=)



Tame tusan nuklev hon upp igen!!!

Vad är det för tokigt?

Hon mår juinte bra, annars skulle hon inte göra så här.

Jag kan förstå, halv risig och sedan magen på det....

Måste få hjälp nu...

Men de är bara vissa dagar hon har så här ochdet kangå lång tid mellan.

Menmen det ordnar sig nog....


Måste ut och titta på stjärnorna,,,,

Hade



Av Frida - 1 september 2008 19:35

mot nya tider...

Snart är det Tisdag och lill tjejen ska på dagis.

Vad har vi gjort idag?

Bjudit min mamma, syster och fredrik på lunch.

Prövade att göra smörgåstårtan själv och det gick hur bra som helst.

Så en hel tårta gick det åt=)

Men hellre den än att allt ska vara kvar, ett bevis på att man lyckats iallafall.

 Sedan drack vi kaffe och umgicks en stund.

När mamma och Camilla åkte gick vi in och tittade på Lazy Town en sväng sedan så gick vi upp och la oss....

Skulle bara sova ner Alicia vilket jag aldrig gör annars,men hon var extremt övertrött.

Vaknade igen halv sex!!!!!!!!!!!

Men men den sömnen behövde vi nog.

Alicia är inte så pigg heller, snorig och magen igen.

Men nu ska vi till läkaren snart....

Min farmor hade varit här medan vi sov också och lämnat lite handukar som hon tvättat åt mig efter Alicias sjöslag i badrummet=)


Vad har hänt annars då?

Nu är det bara spackling och tapetsering kvar i rummet sedan är det klart!

Snacka om att det gick fort=)

Skönt....

Ska i och för sig lägga golvet också men de är juinge problem allas.

Nu är det bara ett till rum som ska byggas=P


Nej nu måste jag kila vidare in i köket och göra i ordning lite saker inför morgon dagen=)


Någon som vet av något jobb eller där det behövs vikarier?

Skrik till i så fall=)


Av Frida - 1 september 2008 00:15

Igår hade jag hur trevligt som helst...

Jag skulle lätt vilja bo så där=)

Herregud vad mycket trevligt man skulle ha och vilken miljö att bo i=)

 Mycket lyckad kväll om vi bortser från vissa saker.


Annars då?

Jo jag har jobbat ikväll=(

Mycket tråkigt med tanke på att man inte har någonting att göra på jobbet på kvällarna nu mera.

Men men det blir kanske bättre.


Vad har man gjort sedan då?

Läst lite på internet, läst ut boken och börjat på en ny, pussat och kramas med min Emil=)


Nej hoppa i sängen nu och hoppas på att sjunde himlen hämtar mig en stund*


Älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards