Alla inlägg den 4 september 2008

Av Frida - 4 september 2008 12:03

Ja de är vad jag är nu.....

Snoret rinner, hostan är grym, feber och värk i bröstet är bara en piff på tillvaron....


Har legat i soffan sedan jag vaknade klockan 8 och kollar på singelmammor.

Igår och i förrgår var jag ute i löta och höll Anja sällskap.

På dagen igår var jag  Daniel och Anja och självklart lill tjejen in på birsta för jag skulle hämta ut min samsung U600 och lämna in min nya ericsson på lagning för andra gånger...

Efter dena gång behöver jag inte lämna in den igen då har jag rätt att kräva en ny.


Idag skulle jag behöver  orka mig upp ur soffan och åka till birsta för att inhandla ett par skor till lill tjejen som hon ska ha på lördag på bröloppet...lill tjejen ska vara brudnäbb=) Älskar henne mest av allt i hela världen.


Nej nu måste jag kila, det pirrar i magen på mig.

Besök av fjärilar?

Ovido - Quiz & Flashcards