Direktlänk till inlägg 9 september 2008

Ett tag sedan...

Av Frida - 9 september 2008 16:08

Hejsan

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev sist och det har hänt en HEL del....=)

6 september var det giftemål med fest, god mat, dryck, massa roligheter och trevliga människor...

Hur trevlig och lyckad dag och kväll som helst...

Jenny och Partik var även här och det var hur trevligt som helst, vi skrattade åt den gången jag stod på 7 eleven och hade handlat kommr fram och betalar och utlänningen pratar lite på dålig svenska och säger vad summan blir...

Jag blir irriterad för jag fattade ingenting, trodde han pratade på något annat språk så jag säger till jenny:

Prata med han du för jag fattar enbart svenska=)

Jenny: Snälla gumman han pratar svenska men visst kan jag prata=)


Jag trodde jag skulle dö, gud vad jag skämdes, han hade dålig svenska men han försökte ju iallafall=)


For till timrå och levde rövare ett tag där på kvälls kvisten...

Hur mysigt och trevligt som helst.

Var visst lite otrevligt där en sväng men de gick bra på en gång=)


Förskylningen har försvunnit lite grann iallafalll, men denna hosta är hemsk!!!!

Klarar snart inte av denna smärta i bröstet blir tokig.

Men man dricker varmt och ser till att klä på sig så går det nog bra.


Nej nu ska jag skynda iväg och laga middag sedan blir det timrå en sväng för att sedan åka hem och titta på en film som Daniel laddad hem.


Sedan ska jag passa på och gratta alla som får barn och ska ha barn=)


Frida (min syster) Grattis till pojken som kom den 7 september

Anneli Grattis till lilla flickan som kom den 6 september

Emelie Grattis till lilla flickan (datum vet jag ej)

Mli Lycka till med fortsatt graviditet snart så få vi snusa

Maria Grattis till flickan (datum vet jag ej)

Frida S Nu är det inte lång tid kvar tjejen

Malin lycka till med bebben i magen

Maja Grattis till min go kille som kom den 23 maj (två år efter alicia)   =)

emelie M grattis till lill killen som kom den 23 maj (två år efter alicia)  =)

Grattis Anso och Fredrik till lill tjejen felicia

Grattis Karina till lill killen

Emma som fick sin lilla tjej också, Grattis!


Finns säkert många jag glömt....


Jenny ska inte glömmaefter så lång tid att lägga till dig=)

Grattis till min lilla prinsessa Nomi på lucia dagen 07=P

kramar i mängder till henne....=)


Nej som sagt nu ska jag iväg och laga lite middag, Daniel har redan börjat men jag ska nog ta över=P

 
 
Frida

Frida

19 september 2008 09:52

och grattis till Frida och Simon som får ett knyte i November ;o)

http://fridelixen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Ovido - Quiz & Flashcards