Direktlänk till inlägg 26 juni 2008

Jenny

Av Frida - 26 juni 2008 01:35

Jag såg att du utmanat mig men jag är nog blåst för jag fattar inte ett dugg av vad du menar hur man ska göra.


Ligger här med världens huvudvärk och försöker focusera på allt som sker runt omkring mig.

Hur ska man göra ialla lägen?

Ska man bara stå på sidan och titta på och må dåligt?

Kommer man aldrig få må bra i samhället idag?

Klart jag mår bra över vissa saker=)

men det här jobbiga sakerna tar över mitt liv.

Jag har noll koll och känner att mitt liv börjar försvinna som i en dimma.

Jag känner enorm press på mig!!!!

Jag försöker förklara det för vissa men jag vet inte hur jag ska göra.

Ska jag göra saker så att jag mår dåligt själv bara för att andra ska bli glad?

det funkar ett tag men inte i längden.

Snart kommer jag inte änns kunna gå, jag har så iont i punkten på ryggen så jag tar mig nästan inte ur sängen på morgonen...

det känns som jag är stel op. innan jag tagit mig ur.

Fy fan vilken smärta jag har ibland.

saknaden efter min farfar är jobbigare och jobbigare för varje dag när jag ser vad han missar, han hade fyra önskningar.

Att få vara med mig på min 18 års dag och se att jag tog mitt körkort och min student och få vara med när jag fick barn.

min 18 års dag var han på sjukhuset och fick inte komma hem, (jag var in en sväng på dagen) mitt körkort tog jag november 04 och han dog juni 04, studenten tog jag juni 05 och alicia fick jag maj 06..=(

Min farmor har blivit svårt sjuk och det mal inuti mig varje dag utan att jag visar det kanske...jag försöker iallafdall vara stark men det är inte alltid så lätt

Min mamma har det inte lätt och det gör så ont i mig varenda dag som går.

Min syster mår inte bra och det gör också ont i mig.

Jag mår inte bra själv vilket blir ännu jobbigare...

gud vad jag gnäller men jag måste få skriva av mig och det är himla skönt ibalnd annars skulle jag inte änns ha denna blogg.


Jag tycker att det är svin jobbigt att inte hinna det jag vill jag får panik vilket leder till att jag blir på dåligt humör och irriterad på saker jag inte borde bli irriterad på.

Jag är jäkligt känslig nu och det är för att jag inte mår bra.

Men hur ska jag kunna förklara detta för dom jag måste förklara det för.

jag klarar inte med att må så här och försöka på alla sätt att göra andra glada genom att skada mig själv ännu mera....

Fy fan....


Nog om detta...idag har jag varit och inhandlat lite saker till emil....min lill prins.

Fast jag har två prinsar (julius också) det mår jag skit över att jag inte har hunnit och nu känns det bara dumt fast ändå inte vet inte hur jag ska göra...har velat men inte vågat och vågat men inte velat...ja hit och dit med allting och nu vet jag inte själv vad jag skriver.

dom som bör förstå, förstår vad jag skriver.


Nej nu ska jag natta ner emil sedan blir det sängen


*lämnar datorn med tårarna på kinden och hjärtat utanför kroppen*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards