Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Frida - 16 juni 2008 00:07

Ja det är den underbaraste jag någonsin träffat på.

Kan inte låta bli att pussa på denna skönhet!

Ja nog kan man bli kär fort!


Torsdagen:

Så var jag ensam ful.

Tillbringade dagen först hos Ann-Helen sedan så var jag i Timrå och kollade på studenterna.

Vidare till Anja sedan där det var en hel del surr och mat.

Sedan åkte jag till Timrå och träffade Ann-Helen igen.

*donade på*

Sedan åkte jag hem och somnade, sov till halv två dagen efter och jag kan säga att det var hur skönt som helst.


Fredagen:

Vaknade som sagt halv två sedan åkte jag och jobbade och sedan åkte jag hem till Anja en snabb sväng och sedan åkte jag vidare hem för att kika på Irene huss-glasdjävulen sedan åkte jag tillbaka till anja som räddaren i nöden.

När jag sedan kom hem vid tre tiden var jag så klart utlåst!!!

Fan insläppt blev jag vid tjugo över fyra i allafall efter mycket om och men...


Lördagen:

syrran kom hit vid 11 tiden med barnen och jag kan säga att var fullt fart heladagen...

Sedan vid 18 tiden kom även min kusin hit.

20 åkte kusin hem och sedan så satt jag mig i soffan och skulle kolla på en film som började klockan nio, tjugo över nio sov jag och vaknade tjugo över elva och förflyttade mig till sängen.


Söndag:

klev upp halv sju och åkte iväg på jobbet sedan har jag bjudit min pappa och kerstin på middag  sedan blev det kaffe och fika=)

Har även tagit emot prinsen emil idag som nu är klart att man ska fostra...

Nej nu ska jag tillbringa några minuter med elin i telefonen...

Sedan blir det sängen för oss, vi ska mysa hela natten=)


Tänk om man kunde få välja att låta vissa saker vara ogjorda...

Av Frida - 16 juni 2008 00:07

Ja det är den underbaraste jag någonsin träffat på.

Kan inte låta bli att pussa på denna skönhet!

Ja nog kan man bli kär fort!


Torsdagen:

Så var jag ensam ful.

Tillbringade dagen först hos Ann-Helen sedan så var jag i Timrå och kollade på studenterna.

Vidare till Anja sedan där det var en hel del surr och mat.

Sedan åkte jag till Timrå och träffade Ann-Helen igen.

*donade på*

Sedan åkte jag hem och somnade, sov till halv två dagen efter och jag kan säga att det var hur skönt som helst.


Fredagen:

Vaknade som sagt halv två sedan åkte jag och jobbade och sedan åkte jag hem till Anja en snabb sväng och sedan åkte jag vidare hem för att kika på Irene huss-glasdjävulen sedan åkte jag tillbaka till anja som räddaren i nöden.

När jag sedan kom hem vid tre tiden var jag så klart utlåst!!!

Fan insläppt blev jag vid tjugo över fyra i allafall efter mycket om och men...


Lördagen:

syrran kom hit vid 11 tiden med barnen och jag kan säga att var fullt fart heladagen...

Sedan vid 18 tiden kom även min kusin hit.

20 åkte kusin hem och sedan så satt jag mig i soffan och skulle kolla på en film som började klockan nio, tjugo över nio sov jag och vaknade tjugo över elva och förflyttade mig till sängen.


Söndag:

klev upp halv sju och åkte iväg på jobbet sedan har jag bjudit min pappa och kerstin på middag  sedan blev det kaffe och fika=)

Har även tagit emot prinsen emil idag som nu är klart att man ska fostra...

Nej nu ska jag tillbringa några minuter med elin i telefonen...

Sedan blir det sängen för oss, vi ska mysa hela natten=)


Tänk om man kunde få välja att låta vissa saker vara ogjorda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards