Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

Jobbigt....

Av Frida - 8 juni 2008 00:57

Hejsan

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.

Men jag hinner inte med mig med någonting, känner mig stressad och mår inte alls bra.

Och ännu värre blir det när jag vet att jag måste hinna med saker och sedan hinner jag inte det och folk blir sur över det.

Jag rår inte för att jag inte hinner, men jag önskar ingen att vara i min kropp nu för det är verkligen inte roligt.

Jag pratar nog inte om det så himla mycket, jag nämner att det är jobbigt men jag går inte in djupare på det vilket kanske är synd för då skulle nog dom närmaste förstå mig men så här gjorde jag sist också=(



Ja nog om detta nu.

Vad har man mer hunnit med sedan man skrev sist då?

Det är ganska mycket som jag gjort men glömmer eftersom, mitt minne är heller inte direkt i topp längre.

Har varit till pappa som fyllde år, vi åkte till sjön och träffade mamma coh kenneth och så där.

Sedan fyllde jag år den 4 juni och då var det full fart hela tiden.

Främmande, fika skulle serveras, barn skulle passas, städas skulle det göras med mera med mera.

Sedan kom torsdag den 5 juni då var min mamma här, min morfar, min kusin och min syster och ida kom denna dag också.

Vi grillade och fikade och surrade.

Kännde panik i kroppen, irriterad över något men vet inte vad..

Kännde att jag hade igentligen inte tid att sitta där med fet arslet på en stol och vara social.

På dagen på torsdag var jag in på ikea föresten och köpte ett bort och stolar sedan köpte jag ett par byxor till alicia någon tröja och kläder till mig och daniel.

Denna sväng på ikea var nog det snabbaste jag någonsin gjort=)

I fredags jobbade jag kvällen och det var ju som vanligt.!!!!!

Men något lyckat hände ju fredagen den 6 juni=)

Min älskade vän fick ett flickebarn, 48cm lång 2810gram=)

*Grattis*

Snart ska man snusa bebis då=)


Fredag eftermiddag när jag jobbade så åkte min kära far in till birsta och hämtade bordet åt mig, stolarna hade inte kommit så dom skulle hämtas idag (lördag).

Måste tacka min pappa som ställde upp annars hade jag nog inte fått hem bordet.

Tur jag har honom ibland...

Idag lördag var jag in och bytte ett par byxor som jag köpte för ett antal månader sedan, reklamerade dom=)

Sedan var jag in en sväng på lindex och handlade till alicia ett par byxor och två tröjor som hon behöver.

Väl inne på Lindex träffade jag Anna gumman=)

Så stor och så underbart fin mage *du kommer ihåg vad jag sa om dig gumman, avis* =)

Sedan så skynda jag ut i bilen och körde till Leila där jag skulle få äta mat...satt där med kaffet i högsta hugg och kände mig för en gång skull lite avslappnad, men frös som en tok där ute...huvaligen inte kan jag tycka att kvällarna är sommar ännu.


På dagen idag rev daniel vägg här hemma så nu är det fulltös med det också, sedan är hallen fortfarande inte klar men till veckan ska det göras ett ryck med den också....

Nu mera bor man tätt tätt=)


Imorgon är det full fart igen, stolar ska sättas ihop, det ska städas, jag ska försöka hinna med att börja med trappen lite till, rummet uppe måste rivas bänk i sedan måste jag till doktorn med lill gumman om hon inte blivit bättre, jag ska försöka hinna ut och gå och ringa min pappa och be han komma med målar färg så att jag kan måla på möbeln ute för det har blivit så ful, skulle behöva hinna iväg och inhandla lite blommor till mina krukor som ska stå i min nya rabat...skulle öven behöva städa bilen och torka upp avfettningen som har runnit ut på mattan bak.....se om man få i ordning på gården, ta bort, riset, få tag i någon som kan gräva upp stubbarna som blivit efter träden och buskar man kapat ner....ja jag orkar inte babbla på ni skulle bli eller har redan blivit le på att höra.


Jag vet att jag är urusel på att hinna med att umgås med folk eller lova någon nu mera men jag kan inte förklara hur detta känns, det är iallafall för hemskt.

En jävulsk känsla av panik som lever inom mig är det.

Nej nu måste jag ta hand om min sjuka dotter och sedan krypa ner i sängen själv, hoppas på att få någon sömn i natt iallafall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards