Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Fredag kväll....

Av Frida - 28 mars 2008 23:01

Hejsan

Igår hade jag ett bra långt samtal med en person på min mobil.

Det var mycket jag förstod men mycket jag inte hängde med på riktigt heller.

Jag är nog ganska svår att få att förstå saker som sägs så där, det pratas bort en hel del (skämtas bort).


Idag har jag jobbar dagen, fy vad grymt!!!


När klockan slog fyra åkte jag hem och där möttes jag av min underbara dotter som varute och lekte.

Och självklart gungade vi på hennes gungställning som hon fått av sin fars kompis.

Mycket snällt att han gick och köpte en gungställning och överraskade med den ihop skruvad och allting stående på gården när man kom hem.

 Tack!!!


Sedan väntades det hockey på tv:n och tro att man vart lite nervig när HV gör mål i slutsignalen.

Med hjärtat i halsgropen väntade man på att höra om målet skulle dömmas bort eller ej.

Det var bort inte något mål för HV vilket gjorde nog många välsigt lycklig.

Timrå gick alltså hem med en vinst!


Nu har jag nyss surrat lite i telefonen=)

Sedan satt jag mig här och kikade lite.

Ska strax gå och sova, ska ju upp och jobba imorgon i och för sig så börjar jag inte fören tolv men jag har ju en liten som vill kliva upp vid 7-8 tiden på morgonen.

Vissa får ju sova hela dagarna när som är trött,efter jobbet, på natten, på kvällen och lite hur som helst, men det behövs kankse om man ständigt är trött=)

Jag skulle också vilja sova ut.....


Nu slog min pappa på telefonen igen!

Undra om han har haft det trevligt?

Hoppas han ringer nu snart, jag kan tyvärr inte ringa honom för jag har ju av någon konstig anledning inge pengar kvar på min mobil.

Dags att fylla på den!

 Måste ju få höra om man kankse lyckats varit en snäll dotter så att han har köpt något fint till mig.


Jag har inte något speciellt att skriva idag men känner iallafall att jag måste skriva av någon anledning.

Kan bero på att det hänt massa saker de senaste dagarna, blandade känslor har det varit.

Glad, ledsen, besviken, lycklig,chockad.....M.M

 Men det är mycket som väger till det positiva ändå=)

Men ändå skönt att skriva lite tomhet bara....=)


Men nu får det vara slut på detta ska sova.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 22 november 2008 01:40

Här är det dött numera. Men som sagt finns på en ny blogga det är bara fråga om ni vill ha den. Bara det att jag har valt att inte lämna ut den till vem som helst för jag fick lite problem här tyvärr. ...

Av Frida - 4 november 2008 19:22

Japp har nu bytt blogg....den som vill ha den nya får fråga om den.=) hahahaha   Kommer självklart gå in hit och titta om någon frågat=)   ...

Av Frida - 4 november 2008 13:23

Hmm....denna dag har hittills varit väldigt lugn. Först var jag med farmor på bolaget, och jag har då aldrig varit så tidig på bolaget någon gång så att dom inte änns har öppnat=) Men glöggen lockade många idag=)   Sedan har jag umgåtts med folk bar...

Av Frida - 3 november 2008 22:43

men jag måste bara skriva av mig lite. Timrå kommun blir aldrig annorlunda mot för vad det är nu, det kommer alltid vara detta surr och dessa människor som analyserar och diskuterar.... Det finns människor som bara pratar och säger saker när dom är o...

Av Frida - 29 oktober 2008 21:54

I natt har man jobbat klev av 7 i morse...TRÖTT.... Åkte hem och väckte Alicia vid åtta tiden, grav henne frukost och sedan iväg på dagis. Skulle sedan försöka sova men frös som en tok vaknade och somnade hela tiden. Tillslut gav jag upp! Klev upp g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards