Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Frida - 18 mars 2008 22:35

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev.

Kan bero på att texten på vissa sidor har varit minimal på denna dator.

Verkar dock ha gått till sig nu=)

Men har inte hänt så mycket.

Har jobbat och jobbat, men de känns bra trivs som fisken i vattnet.


Igår var det fullt hus, Leila, Eric, Farmor, Pappa, Alicia, Jag och Daniel satt och kollade på hockeyn.

Mycket trevligt, dock mindre trevligt att Timrå gick där i från med förlust men bättre lycka var det ju idag när dom klev där i från med vinst.

Såg inte matchen men tanke på att man jobbade ju ikväll.


Efter hockeyn kom min underbara vän/familjemedlem hit och vi satt som vanligt och surrade en hel del när vi umgås.

Är så less på att jag aldrig kan åka till henne bara.

Man hinner liksom inte med när det jobbas och sedan när man väl kommer hem jobbas det på andra hållet. Jobb jobb jobb är menyn=)

Men lika glad är jag för det.

Hade tänkt åka till henne på Onsdag men fick veta idag att det gick inte=(

Men men jag ska åka så fort chansen finns och det hoppas jag att du förstår vännen.


Och tror ni att denna tjej garvade till tusen när jag berätta om Gunilla?

=)

Hahaha riktigt trevlig kväll med mycket skratt och surr=)


Åhh vad jag skriver meningslöst nu men jag har lust att skriva och då skriver jag vad som helst.


Fick även veta något tragiskt idag, huvaligen jag skulle aldrig klara något liknande=(

Fy fasiken vad hemskt.

Tur att man har något på sidan om som kan få en igenom något så tragiskt.


Vill även säga ett par ord till dig.

Det är inget otalt utan hon är fullt medveten om vad jag sagt förut också.

Full träff är också underligt.


Vill även gratta ännu en gång en mycket bra tjej som ska bli mamma i september.

Känner glädjen med er, all denna lycka i att veta att man bär något underbart.

Att känna sparkarna så småningom komma, se magen växa och till slut få upp det lill underverket på magen.

Åhhh vilken känsla tjejen!!!!

All lycka till er!!!!


Imorgon ska lill tjejen på dagis och jag ska ut och krama om min syster i massor.

Farmor ska även följa med och mamma ska komma dit så att jag kan över lämna hennes påsk ägg=)


Nu skulle man ha varit ledig två dagar men tog på mig extra på torsdag kvälll för en på jobbet ville ha semester.

Skönt att få jobba mycket.


Kan även ge mig självlite glädje genom att jag fick ett jobb i ljusdadalen i förr går också.

Så den 9/4 och 10/4 blir det inskolning där=)

Kanske kan bli lite bättre nu då=)


Nej nu ska jag kika vidare och sedan är det dags för sängen.

Ha en bra fortsatt kväll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards