Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Frida - 1 mars 2008 11:04

Ja idag är det lördag.

Här har vi klivit upp fikat,kikatlitepå filmoch nu sitter vi bara och slappar.

Ikväll ska jag förmodligen ut och en sväng.

Ska bli härligt att göra något.

Ska åka iväg och inhandla lite gott nu tror jag sedan ska jag ringa till frun inne i staden och surra med henne om hur vi ska lägga upp allt ikväll.


Måste bara säga att om du tror att det blir bättre av att låsa in sig så har du ju helt fel iallafall.

Det blir ju tusen gånger värre sedan.

Men du kan ju lika bra stöta på frågor när du går på ica, till jobbet, hämtar barnen, eller till östrand....

Varför kommer medundan flykter när det hela handlar om att du inte vill.

Men jag tycker inte om att läsa att dina vänner intefinns där när du behöver dom och sedan när vi hör av oss då har du inte lst för du kan inte...

ja jag vetintevad man ska säga.

Hade verkligen tyckt att det varit trevligt men men.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards