Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Frida - 19 mars 2008 19:19

Fy dagen började inte bra, fick veta något hemskt och jag blir bara helt förstelnad av detta som sker runt omkring mig men ändå vad ska jag göra? Jag kan inte släppa mina känslor lös för då har jag nog släppt dom för sista gången skulle jag tippa på.

Men men så är det i bland, nog pratat om det.


I morse vaknade vihalvnio, paniken stod mig upp i halsen dagis väntade klockan nio.

Skulle ringa, mobilen dog, sprang ner hittade ingen laddare, byte sim kort från mobil till mobil och lyckades till slut att ringa och tala om att vi skulle bli lite sen.

Slängde i ungen frukost, på med kläderna ut i bilen och brassade i väg.

klockan 09.07 var vi framme på parkeringen utan för dagis=)

*phu*


Efter lill gumman hade blivit lämnad på dagiset av sin orolig mamma som hadeververna utan på kroppen begav jag mig till farmordär jag åt en macka innan vå åkte ut till alnö till min syster och hälsade på.

Min mamma kom även dit.

Mycket trevligt, men diskutioner på högnivå hade vi därmen de var inte så vi tjaffsade utan disskuterade bara.=)


Sedan åkte vi hemöver timrå igen, jag bytte bil for hem en sväng och hämtade laddare till mobilen, strumpbyxor jag hade köpt till alicia häromdagen som dom glömt larmet i o.s.v

Fick även ett väldigt konstigt besök, inte direkt positivt men de varade i två minuter så jag hann inte fndera på varför det var så där.


Åkte tillbaka till timrp och hämtade lill tjejen 14.00 på dagis sedan så åkte jag till Birsta City och skulle byta det där.

Skällde lite också på dom hur man kan glömmasånt där.

Visst förstår jag också att det är helt männskligt men de lönar sig ibland att fråga sätta på en lite mer bestämmd ton=)  *Tack H&M*

 (glömmt att säga att min mamma var med mig på Birsta city också)

 Sedan gick vi och åt och tack snälla Mamma och "momme" som bjöd oss på middag idag.

Aldrig trevligt att laga mat till sig själv.

Sedan åkte vi vidare till Anlö igen eftersom jag skulle lämna av min mamma for även förbi min syster och lämnade ett par gummistövlar som "momme" köpt till Mejsan i påsk present.


Tänkte åka förbi dig tjejen det var därför jag ringde men jag trodde att du jobbade eftersom du inte svarade.

När du väl svarade så hade jag hunnit en bit redan.


Väl hemma IGEN har vi kollar på Lotta flyttar hemifrån och ätit lite Godis för alicia såg ett påskägg som hängde på dörren och skrek "gocha" hela tiden så hon fick faktiskt lite grann.

Ibland kan man vara snäll med de små=)

Dom får ju änns vardag till en glädje bana.


Nu har jag lagt henne i sängen för hon ska på dagis även imorgon.

Känns lite surt för då träffar jag henne bara imorgon på morgonen för jag börjar jobba 14 när hon åker hem från dagis......=(

men den som längtar efter något gott väntar aldrig för länge.

Men jag kan säga att man knappt vågar lämna henne på dagis, dom ringer väl snart och talar om att hon blivit kidnappad.

I detta samhälle vet man inte alls......


Nej nu ska jag ringa ett telefon samtal sedan blir det att njuta av "rent hus"=)

Njuta och njuta men titta på hur äckligt andra bor är ibland väldigt trevligt=)

För dom bryr sig verkligen inteom att det växer mögel i sängkläderna och sånt...

Fy!!!!!!


Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag försöka med iallafall.





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards